عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۳۸۸۵
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۳
حضرت آیت الله علوی گرگانی:
حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه باید کاری کرد تا مردم تشویق شوند و از اسراف دوری کنند و درست مصرف کردن را یادبگیرند، گفتند: باید برای جلوگیری از اسراف، فرهنگ سازی کرد.
عقیق:حضرت آیت الله علوی گرگانی عصر امروز در دیدار دکتر اردکانیان وزیر نیرو که در دفتر معظم له درقم برگزار شد، برتلاش مسئولان برای رفع مشکلات، خدمت رسانی  و دیدار با بزرگان دین برای راهنمایی بیشتر تاکید کردند.

معظم له با بیان اینکه بزرگان دین و مراجع، دلسوزان نظام و انقلاب می باشند، افزودند: اگر مراجع تقلید در دیدار با مسئولین به مسئله ای اشاره می کنند، هدف آنها دلسوزی، پیشرفت نظام و رفع مشکلات مردم است.

ایشان با بیان اینکه باید کاری کرد تا مردم تشویق شوند و از اسراف دوری کنند و درست مصرف کردن را یادگیرند، عنوان کردند: باید برای جلوگیری از اسراف، فرهنگ سازی کرد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه برای جلو گیری از مصرف برق و آب، لازم است آگاهی ساز و  به مردم آموزش داد، گفتند: این کار نیاز به برنامه ریزی دارد؛ اگر این مطلب درست پیش برود و مردم بتوانند از  مصرف بیخود پرهیز کنند، قطعا شاهد  پیشرفت در جامعه خواهیم بود.

معظم له بر خدمت رسانی بهتر و شایسته تر مسئولین به مردم انقلابی تاکید کردند، اظهار داشتند: مسئولین در و دل مردم را بشنوند و در رفع مشکلات جامعه تلاش صادقانه کنند و طوری به جامعه خدمت کنند که آثار آنها بعد از رفتشان از آن پست در یاد مردم بماند و مردم از آنها به نیکی یاد کنند.


منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین