عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۲۹۷۷
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۹
جانشین قرارگاه خاتم‌الانبیا:
جانشین قرارگاه خاتم‌الأنبیا با بیان اینکه شهید خوش لفظ از افتخارات ملی ما بود، گفت: شهادت، نقطه رهایی علی آقا از دردهای چندین ساله او به سبب جانبازی اش بود و لیقاتش همین شهادت.
عقیق:«سردار سالار آبنوش» جانشین قرارگاه خاتم‌الأنبیا گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس با شهید خوش لفظ در یک گردان همرزم بودیم و دلامردی های های او فراموش نشدنی و غرور آفرین است.

شهید خوش لفظ در رکاب ولایت، زبانزد بود

وی اظهار کرد: شهید خوش لفظ در عملیات های سخت به ویژه در شب های عملیات شجاعت های بی نظیری از خود نشان می داد و به عنوان یک پیشکسوت دفاع مقدس، در رکاب ولایت، زبانزد خاص و عام بود.

جانشین قرارگاه خاتم‌الأنبیا افزود: این شهید والامقام در چند سال اخیر در مظلومیت تمام به سر برد و به دلیل جراحات وارد از دوران جنگ و 70 درصد جانبازی بسیار سختی کشید.

شهادت، نقطه رهایی علی آقا از دردهای چندین ساله

سردار آبنوش با بیان اینکه با تمام غم و اندوه شهادت شهید خوش لفظ را به خانواده و همرزمانش هم تبریک می گویم و هم تسلیت،  تصریح کرد:  شهادت، نقطه رهایی علی آقا از دردهای چندین ساله  او به سبب جانبازی اش بود و لیقاتش همین شهادت.

رهبر انقلاب برای شهید خوش لفظ سنگ تمام گذاشتند

وی عنوان کرد: در دیداری هم که این شهید بزرگوار با رهبر انقلاب داشت، مقام معظم رهبری برایش سنگ تمام گذاشتند و تقریظ کتاب خاطرات او شاهدی بر این ادعا.

جانشین قرارگاه خاتم‌الأنبیا  تأکید کرد: گرچه همچون شهید خوش لفظ ها در سراسر ایران بسیار داریم، اما او نه تنها افتخار استان همدان بلکه از افتخارات ملی ما بود.

علی خوش‌لفظ جانباز 70 درصد همدانی، صبح روز چهارشنبه 29 آذرماه جاری پس از تحمل سال‌ها رنج جانبازی به شهادت رسید.

منبع:راه دانا



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین