عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۱۵۷۴
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳
در آستانه فرارسیدن ایام اربعین حسینی، ویژه‌برنامه "جلوه اشک" با حضور جمعی از شاعران پیشکسوت آیینی - مذهبی روز دوشنبه (۱۵ آبان) در فرهنگسرای سرو برگزار می‌شود.
 عقیق:بر اساس خبر رسیده، بهنام خادم، رییس فرهنگسرای سرو با اعلام این خبر گفت: فرهنگسرای سرو با عنایات خاصه ائمه اطهار (ع) در نظر دارد به منظور گرامیداشت ایام عزاداری سالار و سرور شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، ویژه‌برنامه "جلوه اشک" را با حضور جمع کثیری از شاعران علاقه‌مند به خاندان عصمت و طهارت برگزار کند.


او افزود: در این برنامه که با حضور عباسعلی براتی‌پور، قاسم صرافان، حسین اسرافیلی، مصطفی محدثی خراسانی، بهروز یاسمی، حمیدرضا شکارسری و شاعران جوان علاقه‌مند به شعرهای آیینی برگزار می‌شود، شاعران پیشکسوت تازه‌ترین شعرهای خود را در رثای آن امام بزرگوار می‌خوانند.

خادم با اشاره به حضور شاعران جوان در این برنامه گفت: در ویژه‌برنامه "جلوه اشک"، شاهد هنرنمایی چهره‌های جوانِ شعر آیینی کشور نیز خواهیم بود و در بخش پایانی میزبان اجراهای نواهای عاشورایی توسط گروه‌های مذهبی نوجوانان هستیم که روز پانزدهم آبان‌ماه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در سالن آمفی‌تئاتر فرهنگسرای سرو گردهم می‌آیند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به نشانی خیابان ولیعصر(عج)، بالاتر از پارک ساعی، فرهنگسرای سرو مراجعه کنند.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین