عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۸۱۳۷
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲
نیمه دوم امسال
معاون تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت ارشاد از افزایش تعداد استان‌های برگزار کننده هفته‌های قرآن و عترت خبر داد و گفت: امسال این برنامه در ۱۵ استان کشور برگزار می‌شود.
عقیق:هفته قرآن و عترت در راستای تحقق منویات بنیانگذار انقلاب اسلامی ایرانی و رهبر معظم انقلاب به همت معاونت قرآن و عترت ارشاد طراحی و اجرایی شد.

در دو سال اخیر این برنامه در استان‌های مختلفی برگزار شد و امسال نیز هفته‌های قرآن و عترت ارشاد در برنامه‌های پیش‌بینی شده معاونت قرآن و عترت ارشاد قرار گرفته است.

اصغر امیرنیا معاون دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت ارشاد در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس با اشاره به برگزارش هفته‌های قرآن و عترت در سال جاری اظهار داشت: ما امسال در نظر داریم با همکاری استان‌ها هفته‌های قرآن و عترت را پربارتر از سال‌های گذشته برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه در هفته‌های قرآن و عترت علاوه بر برگزاری نمایشگاه، فیلم‌هایی با مضامین قرآنی اکران می‌شود، خاطر نشان کرد: با توجه به بودجه پیش‌بینی شده امسال هفته‌های قرآنی و عترت در 15 استان کشور برگزار می‌شود.

وی درباره زمان برپایی هفته‌های قرآن و عترت نیز افزود: این برنامه‌ با توجه به آمادگی هر استان در نیمه دوم سال جاری برگزار خواهد شد.

هفته قرآن و عترت سال گذشته در 10 استان گلستان، کرمان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، آذربایجان غربی، بوشهر، لرستان، هرمزگان، خوزستان و یزد با محوریت تحکیم وحدت مسلمانان برگزار شد.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین