عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۶۸۰۵
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۵
مهدی قره شیخلو،‌ رئیس سازمان دارالقرآن الکریم در پیامی کسب رتبه اول رشته قرائت حامد علیزاده در پنجاه و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم را تبریک گفت.
عقیق:در پی کسب رتبه اول رشته قرائت پنجاه و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم کشور مالزی توسط حامد علیزاده، نماینده جمهوری اسلامی ایران، مهدی قره شیخلو،‌ رئیس سازمان دارالقرآن الکریم پیام تبریکی صادر کرد.

در این پیام آمده است: «بسم الله الرحمن الرحیم/ قال الامام علی(ع) «لقاح الایمان تلاوت القرآن» (عیون الحکم و المواعظ صفحه 420)

برادر ارجمند و قاری ممتاز بین‌المللی جناب آقای حامد علیزاده، وصول خبر مسرت‌بخش کسب رتبه اول پنجاه و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم کشور مالزی در رشته قرائت در آخرین روزهای ماه شعبان‌المعظم و در ایامی که شور و حال حضور مقتدرانه ملت شریف ایران در انتخابات ریاست جمهوری، سراسر کشور را فرا گرفته است، شادمانی و شعف جامعه قرآنی را مضاعف کرد.

اینجانب از طرف خود و همکاران عزیزم در سازمان دارالقرآن الکریم این موفقیت ارزشمند را به جنابعالی و خانواده محترمتان تبریک و تهنیت گفته و امید آن دارم تا در سایه الطاف حضرت باریتعالی با همت والایی که در جنابعالی وجود دارد، در راه اعتلا و نشر قرآن کریم بیش از پیش موفق باشید».

والسلام علی من التبع الهدی

مهدی قره شیخلو؛ رئیس سازمان دارالقرآن الکریم

31 اردیبهشت 1396


منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین