عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۵۴۶۵
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳
مرکز اسلامی امام علی(ع) وین با همت جوانان مقيم اتریش از مليت های مختلف اقدام به تأسيس کانون جوانان طهور نمود.
عقیق:مرکز اسلامی امام علی(ع) وین با همت جوانان مقيم از مليت های مختلف اقدام به تأسيس کانون جوانان طهور نمود.

این کانون دینی با هدف رشد و تعالی جوانان در مسير عبوديت و تقويت بنيان های معرفتی و دينی مخاطبين خود تاسیس شده است.

اين کانون دارای سه شاخه سياسی، علمی و فرهنگی می باشد.  شاخه سياسی فعاليت های سياسی مرتبط با جهان اسلام و جهان تشيع را رصد و اقدامات لازم را طراحی و اجرا خواهد کرد. شاخه علمی جهت افزايش معرفت دينی جوانان (دختران و پسران) و نيز خانواده ها، و افزايش آمادگی آنان جهت زيست مؤمنانه و همدلانه در جوامع غربی با تشکيل کلاس ها و گارگاه های علمی فعالیت می کند. شاخه فرهنگی هم جهت اجرای فعاليت های فرهنگی و مذهبی از قبيل مسابقات، طراحی فعاليت های آموزشی و پرورشی، ورزشی و اردوها در غالب برنامه های مذهبی ایجاد شده است.

برای هر يک از شاخه های فوق، هيئت مرکزی تشکيل يافته است و هسته مديريتی هر کدام از شاخه ها در جلسات مستقلی با حضور هيئت مرکزی توسط رأی گيری انتخاب گرديده است و هر کدام از شاخه های سه گانه فوق در حال حاضر مشغول طراحی برنامه های مد نظر و مرتبط با اهداف و حوزه های فعاليتی خود می باشند.

مرکز اسلامی امام علی(ع) از عموم جوانان مقيم منطقه دعوت کرده است جهت همياری در طراحی و اجرای کيفی فعاليت های مرتبط با حوزه سياسی، علمی و فرهنگی به اين کانون بپيوندند. همچنین جهت اطلاعات بيشتر به وبگاه مرکز اسلامی امام علی(ع) مراجعه نموده و يا با معاونت فرهنگی مرکز تماس حاصل نماييد.

منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین