عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۴۳۱۴
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶
محمدرضا غلامرضازاده
این مداح و ذاکر اهل‌بیت(ع) گفت: ما مداحان باید در جهت آموزش و تبیین روحیه استکبارستیزی و مدافع ولایت بودن حضرت فاطمه(س) به نسل جوان حرکت کنیم اما استکبارستیزی به معنی زیر پای گذاشتن وحدت نیست.
عقیق:محمدرضا غلامرضازاده، مداح و ذاکر اهل‌بیت(ع) در گفت‌وگو با بسیج مداحان، پیرامون چگونگی برگزاری دهه فاطمیه اظهار داشت: مقام معظم رهبری تأکیددارند که مراسم دهه فاطمیه را به‌صورت راهپیمایی در خیابان‌ها برگزار نکنید و بهتر است تا این مراسم در حسینیه‌ها و مساجد برگزار شود. وی تصریح کرد: شاید دلیل این سخن و استراتژی حضرت آقا این باشد که دورتادور کشورمان برادران اهل تسنن هستند و امکان دارد با برگزاری میدانی مراسم دهه فاطمیه بر وحدت ضربه‌ای وارد شود و دشمنان اسلام از این فرصت در جهت ضربه وارد به اسلام استفاده کنند.
غلامرضازاده با تأکید بر اینکه جامعه مداحان باید گوش‌به‌فرمان مقام معظم رهبری باشند، افزود: متأسفانه چندی است که شاهد آنیم که عده‌ای بر میدانی برگزار شدند مراسم دهه فاطمیه تأکید می‌کنند که این امر با فرمایش مقام معظم رهبری منافات دارد و ما مداحان نباید اجازه دهیم تا بر وحدت ضربه‌ای وارد شود.
این مداح و ذاکر اهل‌بیت(ع) یادآور شد: حضرت فاطمه(س) را می‌توان بزرگ‌ترین استکبارستیز تاریخ بشریت نامید و ایشان با رفتار و تعلیمات خود این روحیه را به‌تمامی ائمه انتقال دادند و ما نیز باید حضرت زهرا(س) را الگو و اسوه خود قرار دهیم.
وی تصریح کرد: ما مداحان نیز باید در جهت آموزش و تبیین روحیه استکبارستیزی و مدافع ولایت بودن حضرت فاطمه(س) به نسل جوان حرکت کنیم اما استکبارستیزی به معنی زیر پای گذاشتن وحدت نیست. غلامرضازاده با تأکید بر حفظ وحدت توسط مداحان، گفت: شکستن وحدت برخلاف نظر علما و حتی حضرت علی(ع) است اما وظیفه ما در زمان کنونی شناختن دشمن، برخاستن علیه دشمن، مقابله با حجمه های دشمنان اسلام است و اکنون بزرگ‌ترین دشمن ما آمریکا است.


محمدرضا غلامرضازاده، مداح و ذاکر اهل‌بیت(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج مداحان، پیرامون چگونگی برگزاری دهه فاطمیه اظهار داشت: مقام معظم رهبری تأکیددارند که مراسم دهه فاطمیه را به‌صورت راهپیمایی در خیابان‌ها برگزار نکنید و بهتر است تا این مراسم در حسینیه‌ها و مساجد برگزار شود. وی تصریح کرد: شاید دلیل این سخن و استراتژی حضرت آقا این باشد که دورتادور کشورمان برادران اهل تسنن هستند و امکان دارد با برگزاری میدانی مراسم دهه فاطمیه بر وحدت ضربه‌ای وارد شود و دشمنان اسلام از این فرصت در جهت ضربه وارد به اسلام استفاده کنند. taheriyan_20_copy.jpg غلامرضازاده با تأکید بر اینکه جامعه مداحان باید گوش‌به‌فرمان مقام معظم رهبری باشند، افزود: متأسفانه چندی است که شاهد آنیم که عده‌ای بر میدانی برگزار شدند مراسم دهه فاطمیه تأکید می‌کنند که این امر با فرمایش مقام معظم رهبری منافات دارد و ما مداحان نباید اجازه دهیم تا بر وحدت ضربه‌ای وارد شود. این مداح و ذاکر اهل‌بیت(ع) یادآور شد: حضرت فاطمه(س) را می‌توان بزرگ‌ترین استکبارستیز تاریخ بشریت نامید و ایشان با رفتار و تعلیمات خود این روحیه را به‌تمامی ائمه انتقال دادند و ما نیز باید حضرت زهرا(س) را الگو و اسوه خود قرار دهیم. basijmadahan_yas135_13.jpg وی تصریح کرد: ما مداحان نیز باید در جهت آموزش و تبیین روحیه استکبارستیزی و مدافع ولایت بودن حضرت فاطمه(س) به نسل جوان حرکت کنیم اما استکبارستیزی به معنی زیر پای گذاشتن وحدت نیست. غلامرضازاده با تأکید بر حفظ وحدت توسط مداحان، گفت: شکستن وحدت برخلاف نظر علما و حتی حضرت علی(ع) است اما وظیفه ما در زمان کنونی شناختن دشمن، برخاستن علیه دشمن، مقابله با حجمه های دشمنان اسلام است و اکنون بزرگ‌ترین دشمن ما آمریکا است.

منبع: سازمان بسیج مداحان www.basijmadahan.ir
منبع:بسیج مداحان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین