عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۳۱۶۰
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸
حجت الاسلام والمسلمین مصلحی:
وزیر سابق اطلاعات اظهار داشت: نواب صفوی در روحیه انقلابی گری مرز تاریخی و زمانی نداشت و به معنای واقعی کلمه ولایت مداربود.
عقیق:شصت ویکمین سالگرد شهادت شهید نواب صفوی دیشب با حضور مسئولان، روحانیون، طلاب، اندیشمندان و اقشار مردم مشهد و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مصلحی در تالار قدس حرم مطهررضوی برگزارشد.
در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین مصلحی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت نواب صفوی گفت: برگزاری این گونه مراسمات و پاسداشت ها که انسان ها را به گذشته می برد، مقوله ای قرآنی است که در یک سوم قرآن نیز درباره آن سخن گفته شده است.
وی افزود: اگر شهید نواب صفوی در 31 سالگی سرمشق جوانان می شود، نشان دهنده این است که ایشان به خوبی توانسته بر جمعیت قابل توجهی در سال های بعد از خود تاثیربگذارد.
وزیر سابق اطلاعات به ویژگی های دیگر شهید نواب صفوی اشاره و عنوان داشت: یکی از این خصوثیت های ناب، اسلام خواهی و انقلابی گری بود که ازآن ها به عنوان ابزار استفاده نمی کرد.
وی خاطر نشان کرد: متاسفانه در حال حاضر عده ای انقلاب را راه رسیدن به اهداف خود قرارداده اند.
سخنران این جلسه در ادامه درباره، اهداف امام خمینی(ره) برای شروع فعالیت های انقلابی خود تصریح کرد: هدف اول امام ایجاد حکومت اسلامی بود و در ادامه راه هدف هایی چون بیداری اسلامی و زمینه سازی برای ظهور بقیه الله(عج) را دنبال می کردند.

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی با بیان اینکه شهید نواب صفوی در روحیه انقلابی گری خود حد و مرز تاریخی و زمانی نداشت و به معنای واقعی کلمه ولایت مداربود.
وی به دستور کارنفوذ دشمن اشاره وابرازداشت: دشمن در همه اقسام نفوذ درحال فعالیت است و می خواهد برروی مسئولان،نخبگان ومردم جمهوری اسلامی تاثیرگذارباشد.

وی درپایان سخنان خود اظهارداشت: امروز جوانان ما باید زندگی شخصیت ها و شهیدانی چون نواب صفوی و فهمیده را برای الگوقراردادن خود مورد تجزیه وتحلیل قرارداهندتااز آنها سرمشق خوبی بگیرند.

 


منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین