عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۲۴۰۶
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴
شبکه دو سیما به مناسبت روز نهم دی و حماسه عاشورایی و ولایتمدار مردمِ ایران اسلامی برنامه های متعددی را برای مخاطبان این شبکه تدارک دیده است.
عقیق:روز 9 دی  نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردم همیشه در صحنه است ، از این رو شبکه دو سیما نیز برای بینندگان خود ویژه برنامه های مختلفی را در ساعات مختلفی از شبانه روز (صبحگاهی، عصرگاهی و شامگاهی) آماده پخش کرده است.

برنامه صبحگاهی «با صبح» کاری از گروه امور اجتماعی شبکه دو به تهیه کنندگی سهیل سلیمانی از جمله این تدارک هاست که برنامه روز چهارشنبه 8 دی ماه خود را با رویکرد حماسه مردمی نهم دی تقدیم مخاطبان خواهد کرد.

همچنین برنامه عصرگاهی «عصر خانواده» کاری از گروه خانواده و فرهنگ به تهیه کنندگی علی اکبر کریمی و سحر رضوی چهارشنبه این هفته ساعت 18 نقبی به حوادث پیرامون این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی خواهد  داشت.
از سوی دیگر تدارک دو مستند سیاسی ویژه روز 9 دی از دیگر تدارک های این شبکه برای این روز خواهد بود که چهارشنبه و پنجشنبه 8 و 9 دی ماه ساعت 19:45 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. در این مستندها تصاویر و گفت و گوهایی ویژه با مردم، مسئولان و کارشناسان سیاسی برای مرور این روز تاریخی گنجانده شده است.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین