عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۱۰۲۱
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰
سید هادی هاشمی در غرفه عقیق:
حدود 4 سال از عمر عقیق می گذرد و از نظر من در حوزه هیئت ها جزء بهترین هاست. به لحاظ پوشش دادن و اطلاع رسانی مناسب و خصوصا در جریان سازی، نقش پررنگی را ایفا می کند.

عقیق: سید هادی هاشمی، ذاکر اهل بیت علیهم السلام در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها میهمان عرفه عقیق شد.

وی در گفت و گو با عقیق، ابتدا به فعالیت های هیات «حرم» که چند سالی است بسیار فعال و جدی برنامه دارد پرداخت و گفت: تقریبا سه سال است  که از تشکیل این هیئت می گذرد، شروع این هیات از حلقه دانش آموزان و دانشجویانی بود که دور هم جمع شدند تا برای اهل بیت علیهم السلام اقامه عزا کنند، من هم توفیق داشتند در خدمتشان باشم و بعد تصمیم گرفتیم این جمع باصفا را در قالب یک هیات منسجم دور هم جمع کنیم و هیات حرم به لطف اهل بیت شکل گرفت.

وی ادامه داد: عمده مخاطبان ما و حتی خادمین و اعضای اصلی هیئت نوجوان، جوان و دانشجویان هستند اما دیگر رده های سنی و اقشار هم همچون هیئات دیگر حضور پیدا می کنند که حضورشان برای ما باعث برکت و افتخار است.

این ذاکر اهل بیت ادامه داد: امام صادق(ع) فرمودند هر جا ذکر ما باشد آن جا حرم ماست ولی بچه های هیئت ما خیلی امام حسنی هستند. از خدا می خواهیم روزی بچه های هیات حرم، در ساخت حرم کریم اهل بیت کمک کنند و آن روز را همه با هم ببینیم.

هاشمی با اشاره به حضور عقیق در نمایشگاه مطبوعات تأکید کرد: این خلاقیتی که امسال عقیق برای حضور در نمایشگاه به کار برد و غرفه اش را تحت عنوان کوچه شهدای مدافع حرم معرفی کرد، باعث شد تا خیلی ها با این مجموعه آشنا شوند و  امروز هرکس که عقیق را نمی شناخت، به برکت شهدای مدافع حرم با این مجموعه آشنا شد.

هاشمی در مورد مسیری که سایت عقیق طی می کند، افزود: حدود 4 سال از عمر عقیق می گذرد و  از نظر من در حوزه هیئت ها جزء بهترین هاست. به لحاظ پوشش دادن و اطلاع رسانی مناسب و خصوصا در جریان سازی، نقش پررنگی را ایفا می کند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین