عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۰۸۴۹
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸
حاج سعیدقاسمی در گفتگو با عقیق:
امروز متاسفانه در مدارس و دانشگاهها و نظام آموزشی ما افراد انقلابی تربیت نمی‌شوند، اما سوال این است که این مدافعان حرم که اینگونه جان‌فشانی می‌کنند از کجا آمده‌اند، آنها از دل همین هیئت‌ها و آن مساجدی که فعال هستند می‌آیند.

عقیق: سردار حاج سعید قاسمی در غرفه سایت عقیق در نمایشگاه مطبوعات گفت : مدافعان حرم محصول فعالیت هیئت های مذهبی انقلابی هستند نه سیستم آموزشی رسمی کشور.

مهندس سعید قاسمی از فرماندهان با سابقه دفاع مقدس، که در چهارمین روز از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها مهمان غرفه عقیق بود با اشاره به ناکارآمدی سیستم آموزش کشور برای انتقال مفاهیم دینی و انقلابی اظهار داشت: امروز متاسفانه در مدارس و دانشگاهها و نظام آموزشی ما افراد انقلابی تربیت نمی‌شوند، اما سوال این است که این مدافعان حرم که اینگونه جان‌فشانی می‌کنند از کجا آمده‌اند، آنها از دل همین هیئت‌ها و آن مساجدی که فعال هستند می‌آیند.

وی در ادامه با  اشاره به اینکه مانند همه مفاهیم که انقلابی و غیرانقلابی دارد گفت: مانند اسلام که اسلام ناب‌محمدی و اسلام آمریکایی داریم، هیئت نیز می‌تواند انقلابی یا سکولار باشد، آن هیئتی که در آن حضرت ابالفضل‌العباس(ع) امان‌نامه را دریافت می‌کند و با دشمنان صلح می‌کند انقلابی و مقدس نیست، آن هیئتی انقلابی است که مفاهیم عاشورا و استکبارستیزی را به درستی منتقل می‌کند. 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین