عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۸۰۰۷
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۴
در پانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) و برای نخستین بار، کنگره حضرت معصومه( س) در جوار بارگاه کریمه اهل بیت برگزار می‌شود.
عقیق:به نقل از شمس توس، حجت‌الاسلام اسماعیلیان معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در نشست جمع‌بندی جلسات کارشناسی توسعه زمانی برنامه جشنواره بین المللی امام رضا(ع) گفت: کنگره حضرت معصومه(س) به میزبانی این اداره کل و در قالب پانزدهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا(ع) برگزار می شود.

وی افزود: علاوه بر مراسم افتتاحیه جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) که هر ساله در اول ذی القعده که مصادف با سالروز میلاد باسعادت حضرت معصومه(س) است در قم برگزار می‌شود، کنگره حضرت معصومه(س) نیز در قم برگزار خواهد شد.
اسماعیلیان تصریح کرد: در دوره پانزدهم و برای نخستین بار کنگره حضرت معصومه( س) در جوار بارگاه کریمه اهل بیت برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به اینکه قم در چهار دوره میزبان همایش حدیث رضوی بود، ادامه داد: به دلیل همجواری با بارگاه حضرت معصومه(ع) این کنگره در چند رشته فرهنگی و هنری در قالب جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در قم برگزار می شود.

 میزبانی قشم از جشنواره حفظ ۴۰ حدیث رضوی به صورت سراسری

همچنین معصومه بازماندگان مسئول دبیرخانه جشنواره حفظ 40 حدیث رضوی در این نشست گفت: برای نخستین بار این جشنواره بصورت سراسری به میزبانی قشم برگزار می‌شود.

وی افزود: در چهاردهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا(ع) منطقه آزاد قشم میزبانی جشنواره حفظ ۴۰ حدیث رضوی را برعهده داشت که این جشنواره بصورت استانی برگزار شد اما در کمیسیون فرهنگی جشنواره پانزدهم مصوب شد که در این دوره از جشنواره، قشم بصورت سراسری میزبان این جشنواره باشد.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین