عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۷۵۴۶
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۶
5 شهریورماه
آزمون سراسری طرح «آیه‌های همدلی» با محوریت حفظ و مفاهیم سوره مبارکه «حجرات» 5 شهریورماه در مؤسسات قرآنی کشور برپا می‌شود.
عقیق:طرح «آیه‌های همدلی» با محوریت حفظ و مفاهیم سوره مبارکه «حجرات» در طول تابستان ویژه گروه مخاطبان 7 تا 13 سال و 13 سال به بالا برگزار و با استقبال جوانان و نوجوانان همراه شد.

این طرح با هدف حفظ و آشنایی با معارف اخلاقی سوره حجرات در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه سبک زندگی دینی و قرآنی در سراسر کشور اجرایی شد.

این طرح از 10 تیرماه همزمان در سراسر کشور آغاز و تا 30 مردادماه ادامه داشت که آزمون پایانی این دوره به صورت کتبی در دو بخش مفاهیم و حفظ، جمعه 5 شهریورماه برگزار می‌شود.

در طرح «آیه‌های همدلی» 24 هزار دوره در کل کشور برگزار شد که در هر دوره 10 نفر شرکت کردند و برخی از مؤسسات نیز تقاضایی بیش از سهمیه داشته‌اند.

نتایج آزمون پس از تصحیح توسط مؤسسات مجری برابر فرم مربوطه به اتحادیه‌های استانی اعلام و پس از جمع‌بندی به اتحادیه کشوری ارسال خواهد شد. شرکت‌کنندگان پس از آزمون، گواهی‌نامه قبولی با امضای اداره‌کل تبلیغات استان، اتحادیه استان و مؤسسات قرآنی دریافت می‌کنند.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین