عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۵۱۴۵
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۳
در یک مراسم افطاری که شب گذشته در باغ‌موزه دفاع مقدس برگزار شد، ۸۰ نفر از ایتام تحت پوشش خیرین قرار گرفتند.
عقیق:مراسم افطاری مجمع استهباناتی‌‌های مقیم تهران، امسال در باغ‌موزه دفاع مقدس ‌برگزار شد.

در این مراسم در کنار حضور خیرین و مردم شهرستان قرآنی استهبان که در تهران سکونت دارند، جمعی از مسئولان لشکری و کشوری هم در مراسم حاضر بودند.

‌برگزاری مناسک مذهبی، تببین رفتارهای اسلامی‌ و هم‌اندیشی درباره نحوه حمایت از ایتام و نیازمندان شهرستان استهبان، از مواردی بود که در مراسم امسال اجرا شد.

همچنین موضوع تشکیل صندوق قرض‌الحسنه برای حمایت از نیازمندان و نحوه فراهم‌سازی شرایط برای ازدواج آسان جوانان، از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه هم‌اندیشی بود.

در این نشست همچنین درباره برگزاری فصلی چنین جلساتی و نیز تأمین مکان دائمی برای مجمع، موضوعاتی مطرح شد.

مهمانان این مراسم که حدود 900 نفر از استهباناتی‌‌های مقیم تهران و مسئولان لشکری و کشوری بودند، پس از افطار، در آیینی فرهنگی‌-مذهبی در یکی از سالن‌‌های دیگر باغ‌موزه دفاع مقدس حاضر شدند.

بنا به گفته مسئول اجرایی مجمع استهبانی‌های مقیم تهران، این گردهمایی هر سال با هدف رشد و گسترش امر خیر برگزار می‌شود.

مجید فروتن می‌گوید: در مراسم افطاری سال گذشته مجمع، بیش از 760 نفر از استهبانی‌های مقیم تهران حضور یافتند که امسال این رقم به حدود 900 نفر رسید.

مسئول اجرایی مجمع استهبانی‌های مقیم مرکز اضافه کرد: در این گردهمایی حضار متعهد شدند تعدادی از ایتام شهرستان استهبان را زیر پوشش مالی خود قرار دهند و به صورت ماهانه مبالغی را برای امرار معاش ایتام این شهرستان، پرداخت کنند که 80 نفر از ایتام شهرستان استهبان، به انواع مختلف تحت پوشش خیرین قرار گرفتند.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین