عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۰۹۱۶
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱
با حضور قائم‌مقام ستاد اقامه نماز از تلاش‌ها و خدمات پنج ساله رئیس مرکز تخصصی نماز تجلیل می‌شود.

عقیق:با حضور محمود مظفر قائم‌مقام ستاد اقامه نماز از پنج سال حضور حجت‌الاسلام محمدصادق کفیل رئیس مرکز تخصصی نماز در امر ترویج،‌ تعمیق و گسترش فرهنگ نماز تجلیل و قدردانی می‌شود.

این مراسم روز دوشنبه 19 بهمن ماه جاری همزمان با ایام‌الله دهه فجر از ساعت 8:30 تا 10 در ساختمان این مرکز در جوار بارگاه کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) بر پا می‌شود.

مرکز تخصصی نماز با ریاست حجت‌الاسلام کفیل که با هدف تأمین نیازهای روزافزون ستاد و فعالان عرصه ترویج اقامه نماز، برای تولید محتوای به‌ روز و کاربردی، تربیت مربی متخصص و تولید محصولات جذاب و اثرگذار در سال 1389 در ستاد اقامه نماز تأسیس شد، در پنج حوزه آموزش، تبلیغ، پژوهش، تولید و فضای مجازی به ارائه تولید محتوا پرداخته است.

در بخش فعالیت‌های آموزشی می‌توان به تربیت مدرس، نویسنده و پژوهشگر در حوزه معارف نماز در شش دوره بلند مدت یک ساله، تشکیل کارگروه‌های آموزشی ـ پژوهشی با هدف تربیت اساتید متخصص در گرایش‌های مورد نیاز از جمله کارگروه‌های دعوت به نماز، تفسیر آیات نماز، اسرار نماز و دیگر گروه‌های تخصصی نام برد.

اعزام استاد به نشست‌های مختلف، دانشجویی، دانش‌آموزی، خانواده، مربیان مهدکودک، مربیان چهره‌ به‌ چهره اعتکاف و برنامه‌های دیگر درخواستی از مرکز تخصصی نماز شامل 7000هفت هزار دوره از جمله فعالیت‌های تبلیغی این مرکز بوده است، تولید درسنامه‌های تخصصی نماز ویژه اقشار مختلف جامعه از جمله درسنامه دوره معراج و درسنامه عمومی مفتاح و درسنامه نماز و خانواده در بخش پژوهشی پیگیری شده است.

همچنین تولید بیش از 200 محصول فرهنگی و هنری برای اقشار مختلف و در قالب‌های متنوع که تاکنون حدود 70 محصول آن منتشر شده است. راه‌اندازی وبگاه «قنوت» و تولید دوره‌های آموزش مجازی نماز، کتاب‌های اندروید، کانال‌های مختلف در شبکه‌های مجازی، ارسال محتوا به رسانه‌های مکتوب و مجازی دیگر فعالیت‌هایی است که در این مدت پنج ساله صورت گرفته است.


منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین