عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۶۹۹۲
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸
امام جمعه موقت کرمانشاه:
حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی گفت: استقبال عظیم مسلمانان جهان از اربعین حسینی تعلیم و هشداری به سایر مسلمانان است که می توانند با همدلی و هماهنگی در مقابل بزرگ ترین دشمنان اسلام ایستادگی و مقاومت کنند.
عقیق:حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی با تسلیت به مناسبت ایام شهادت سیدالشهدا (ع) عنوان داشت: حضور میلیونی زوار امام حسین (ع) در روز اربعین، نشان دهنده اتحاد و یکپارچگی مسلمانان و همچنین عشق و علاقه آن ها به امور دینی و ائمه اطهار(علیهم السلام) است.
امام جمعه موقت کرمانشاه خاطر نشان کرد: اربعین حسینی سخاوت و ایثارگری شیعیان نسبت به یکدیگر و همچنین بیانگر خصوصیات مردانی است که در مکتب سیدالشهدا (ع) پرورش یافته اند.
وی افزود: استقبال عظیم مسلمانان جهان از اربعین حسینی تعلیم و هشداری به سایر مسلمانان است که می توانند با همدلی و هماهنگی در مقابل بزرگ ترین دشمنان اسلام ایستادگی و مقاومت کنند.
حجت الاسلام والمسلمین حجتی با بیان این که گروهک های تکفیری از حضور میلیونی زوار سیدالشهدا (ع) وحشت زده هستند ابراز کرد: یکی از مهم ترین پیام حرکت میلیونی مردم به سمت قبور ائمه اطهار(علیهم السلام) این است که به داعش و نیروهای تکفیری بفهمانیم ترس و واهمه ای از آن ها در دل نداریم و با تمام توان در برابر آن ها ایستادگی خواهیم کرد و اجازه ایجاد شکاف و رخنه ای در میان مسلمانان از سوی داعش نخواهیم داد.
امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به کفایتی مسؤولان کشور عربستان یادآور شد: حضور میلیونی مسلمانان در کشور عراق در روز اربعین حسینی نشان دهنده نظم و انضباط و احترام برای جان و ناموس زوار سیدالشهدا (ع) می باشد در صورتی که حکومت آل سعود در مناسک حج با کفایتی خود نتوانست به صورت شایسته ای زوار بیت الله الحرام را از نظر مالی و امنیتی تأمین کند و سبب به شهادت رسیدن تعداد بسیاری از مسلمانان بی گناه شد.
وی در پایان گفت: امید است اتحاد و انسجام مسلمانان خواری در چشم دشمنان اسلام باشد و با هوشیاری و بصیرت این یکپارچگی حفظ گردد.


منبع:حوزه
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین