عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۶۸۵۷
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۹
حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني در گفت وگو با زائران پياده اربعين در گفت و گو با زائران پياده اربعين كه از مسير نجف عازم كربلا بودند، گفت: عشق به امام حسين عليه السلام تنها چيزي است كه همه مشكلات و مسائل را تحمل پذير مي كند.
عقیق:حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني از موكب هاي زائران ايراني بين راه نجف تا كربلا و موكب هايي كه در نجف اشرف احداث شده اند، بازديد و از نزديك ظرفيت هاي موجود براي اجراي برنامه هاي فرهنگي را مشاهده كرد.
وي در گفت و گو با زائران پياده اربعين كه از مسير نجف عازم كربلا بودند، اظهار داشت: سفر معنوي كربلا سفر عشق است و تنها چيزي كه همه مشكلات و مسائل را قابل تحمل مي كند، آن عشق به امام حسين عليه السلام است و اجر و پاداشي كه براي هرگونه سختي در اين مسير، خداوند عنايت فرموده است.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق همچنين در جلسه اي با سركنسولي جمهوري اسلامي ايران در نجف اشرف كه مسئول نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در اين شهر مقدس نيز حضور داشت، بر لزوم هوشياري و توجه ويژه به امنيت زائران و تكريم مردم عراق تأكيد كرد.
وي اظهار داشت: بايد در اين سفر معنوي فضاي اخوت و دوستي بين مردم ايران و عراق حاكم باشد و جلوي هرگونه سوء تفاهم و مسائلي كه تفرقه زا باشد گرفته شود.
حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني از كارگزاران اربعين حسيني خواست تا نصبت به مسائل معرفتي و معنوي با مسئولان فرهنگي همكاري و تعاون داشته باشند كه هدف عمده از اين مراسم باشكوه اربعين عنايت به تحقق ظرفيت هاي بزرگ و كلان جهان اسلام است.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین