عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۶۸۵۶
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۶
سخنران بعثه مقام معظم رهبري عمل به وصيت شهدا و پيروي از بيانات رهبر معظم انقلاب را شرط زنده نگه داشتن ثمره زيارت كربلا تا پايان عمر دانست و گفت: راه نوراني امام راحل و مقام معظم رهبري صراط مستقيم است.
عقیق:حجت الاسلام والمسلمين سيدمحمود وزيري در جمع پرشور زائران حسيني در خيمه گاه امام حسين عليه السلام، عمل به وصيت شهدا و پيروي از بيانات رهبر معظم انقلاب را شرط زنده نگه داشتن ثمره زيارت كربلا تا پايان عمر دانست.
وي با اشاره به روايتي از امام علي عليه السلام، ستم و تضعيع حقوق ديگران، قطع رحم و بريدن از خويشاوندان، اداي سوگند دروغ جهت جلب توجه و پيشبرد اهداف خود را به عنوان سه ويژگي عنوان كرد كه هركس به آنها مبتلا شود غير از آنكه آخرت را از دست مي دهد، دنيايش نيز تيره و تار خواهد شد.
سخنران بعثه مقام معظم رهبري در ادامه با اشاره به روايتي ديگر بر ضرورت عمل به عهد و پيمان تأكيد كرد و افزود: از مهم ترين عهدهاي انسان، عهد با خدا و امامان معصوم عليه السلام و جانشين امام معصوم است كه امروز رهبر معظم انقلاب به عنوان ولي امر مسلمين جهان اين جانشيني را برعهده دارند.
حجت الاسلام والمسلمين وزيري همچنين پايبندي به پيمان با خون شهيدان اسلام و راه ترسيم شده از سوي امام راحل را ضروري خواند و تصريح كرد: اميرمؤمنان امام علي عليه السلام مي فرمايند كه سه چيز در انسان مؤمن راه ندارد، مكر و نيرنگ، شكستن عهد و پيمان و زيرپا گذاشتن سوگند و قسم.
وي گفت: كسي مي تواند ثمره زيارت كربلا را هميشه تا پايان عمر زنده و تازه و با طراوت نگه دارد كه به وصيت شهدا عمل كند و بر راه نوراني امام راحل و مقام معظم رهبري كه غير از صراط مستقيم نيست باقي بماند و به دنبال ساير چيزهايي كه ممكن است او را به اندازه بند انگشتي از اين راه جدا كند، نرود.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین