عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۶۵۲۴
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷
رييس پليس پلدختر از تشكيل ستاد خادمان زايران اربعين حسيني در اين شهرستان خبر داد.
عقیق:سرهنگ رضا داودي ر افزود: شهرستان پلدختر به عنوان گلوگاه براي مسافران چند استان و در مسير ورود و خروج زايران امام حسين (ع) قراردارد.
وي اضافه كرد: ارايه خدمات انتظامي ،ترافيكي و رفاهي به زايران ابا عبدالله الحسين (ع) هدف ستاد خادمان زايران حسيني است و در اين راستا پليس با تشكيل تيم ها و گشت هاي انتظامي و كنترل جاده اي ، تمام تلاش و همت خود را در سهولت رفت و آمد زايران به كار مي گيرد.
وي با بيان اين كه پياده روي اربعين عظيم ترين همايش شيعان است افزود: همه دستگاه هاي اجرايي با مشاركت مردمي بايد براي هموار كردن حركت عظيم و حماسي زايران حسيني پاي كار بيايند .
رييس پليس پلدختر از آمادگي كامل پليس شهرستان در استقبال از زايران اربعين حسيني خبرداد و گفت: در مسير و كنترل كليه محورهاي مواصلاتي فرعي و اصلي به سمت دو استان همجوار ايلام و خوزستان ايستگاه هاي پليس مستقر هستند و اين حوزه جغرافيايي زير پوشش انتظامي ترافيكي است .
فرمانده انتظامي پلدختربا بيان اين كه پياده روي اربعين حسيني كانون وحدت دنياي اسلام است گفت: پليس اين شهرستان به طور شبانه روزي پاسخگوي نياز زايران بوده و در صورت لزوم با برقراري تماس با سامانه 110 آماده خدمت رساني به زايران اربعين حسيني است .


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین