عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۴۲۹۹
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۶
نخستين جلسه قرارگاه كربلا با هدف بررسي آخرين تدابير و اقدامات انجام شده براي تسهيل امور زايران در دفتر نمايندگي سازمان حج و زيارت در عراق برگزار شد.
عقیق:ستاد اربعين در عراق به چند قرارگاه از جمله قرارگاه كربلا تقسيم شده است، نخستين جلسه قرارگاه كربلا در دفتر نمايندگي سازمان حج و زيارت در عراق برگزار شد. مسئوليت اين قرارگاه با ميرمسعود حسينيان سركنسول جمهوري اسلامي در كربلاست.
در اين نشست، مسئولان و نمايندگاني از كنسولگري جمهوري اسلامي ايران، بعثه مقام معظم رهبري، سازمان حج و زيارت، ستاد بازسازي عتبات عاليات، مركز پزشكي سازمان حج و زيارت و شهرداري تهران حضور داشتند و در خصوص آخرين تدابير و اقدامات براي تسهيل امور زايران اربعين گفت و گو شد.
مكانهاي هاي تخصيص يافته به اسكان، ورود اتوبوس هاي ايراني براي حمل و نقل زايران، هماهنگي با ادارات دولتي كربلا، امور گمشدگان و خدمات پزشكي از جمله موضوعاتي بود كه در اين جلسه مورد بررسي قرار گرفت و مقرر شد كليه امور تا دهم صفر به انجام برسد و از طريق منابع رسانه اي، اطلاع رساني صورت بگيرد.
مصطفي قاسمي مدير دفتر نمايندگي سازمان حج و زيارت در عراق در اين جلسه اعلام كرد:‌ افرادي كه از طريق سامانه سماح ثبت نام كنند بيمه مي شوند و تحت خدمات پزشكي قرار مي گيرند.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین