عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۳۴۳۰
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۷
معاون اجرايي و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان گفت: از ابتداي اعزام اين دوره تاكنون حدود 5 هزار نفر از دانشگاهيان سراسر كشور به صورت زميني و هوايي به عتبات عاليات اعزام شدند.
عقیق:محمد زارع معاون اجرايي و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان گفت:اعزام دانشگاهيان به عتبات عاليات كه از 20 مرداد آغاز شده است، در تاريخ 20 آبان ماه به پايان مي‌رسد و پس از آن برنامه ريزي ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان براي دور بعدي اعزام‌ها آغاز خواهد شد.
معاون اجرايي ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان كشور گفت:روزانه دو كاروان از دانشگاهيان سراسر كشور به عتبات عاليات اعزام مي شوند كه با نزديك شدن به ماه محرم تقاضاي دانشگاهيان براي اعزام به عتبات چند برابر شده است؛ اما طبق برنامه ريزي هاي انجام شده نمي توانيم بيشتر از ظرفيت هاي موجود در اين ايام اعزام نمائيم.
زارع گفت:از ابتداي اعزام تاكنون حدود 5 هزار نفر از دانشگاهيان سراسر كشور به صورت زميني و هوايي به عتبات عاليات اعزام شدند.
وي افزود:ستاد برنامه اي براي اعزام دانشگاهيان در ايام اربعين حسيني ندارد و زمان بندي اعزام در دوره بعدي پس از اتمام عمليات عتبات در آبان ماه به اطلاع دانشگاهيان گرامي خواهد رسيد.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین