عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۲۵۳۵
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸
رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: خداوند کسانی را که به سبب تقصیر و سوء مدیریت باعث داغدار شدن مسلمانان و هموطنانمان در سرزمین منا شدند مجازات خواهد کرد.
عقیق:حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی در یادواره 36 شهید جزیره هرمز که دیشب در این جزیره برگزار شد گفت: شهدای زیادی در منا جان باختند اما دعای مظلوم مستجاب خواهد شد و آل سعود هم زنده نخواهد ماند.
 
رئیس ستاد اقامه نماز کشور با تجلیل از شهدای جزیره هرمز گفت: در قرآن کریم آیات فراوانی در خصوص مقام رفیع شهید و شهادت آمده است و همه ما در قبال ایثار و فداکاری شهدا و رزمندگان مسئولیت داریم.
 
حجت الاسلام والمسلمین قرائتی افزود: قرآن کریم از مسلمانان می‌خواهد جهاد در راه خدا و ارزش‌های الهی را فراموش نکنند که مزد این جهاد همان رسیدن به فوز و مقام بزرگ شهادت و رضوان الهی است.
 
وی گفت: برگزاری این‌گونه محافل ارزشی و برپایی یادواره ها نقش مهمی در بازگو کردن خاطرات دفاع مقدس دارد و تجدید بیعت با شهدای والامقام است.
 
رئیس استاد اقامه نماز کشور افزود: خانواده‌هایی که چند شهیدتقدیم انقلاب کردند ساخته و دست پرورده مسجد بودند، مسجد را حفظ کنید که از پارک و فرهنگسرا و سینما کسی به جبهه نمی‌رود.
 
رئیس استاد اقامه نماز کشور افزود: هرمز نسبت به جمعیتش بیشترین شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و خانواده 9شهیدی از افتخارات مردم این جزیره است.
 
قرائتی افزود: خدار در تمام دوران جنگ با ما بود و زمانی که تمام دنیا بر سر ما بمب می‌ریخت و 43 رادیوی بیگانه از صدام تجلیل می‌کرد پیروزی از آن رزمندگان اسلام شد.


منبع:فرهنگ

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین