عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۰۹۴۳
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۲
گروه مدیحه‌سرایی و هم‌خوانی قرآن معراج قم یکی دیگر از گروه‌های فینالیست مسابقات سراسری تواشیح و ابتهال است است که باید تا چند روز دیگر در مرحله نهایی این رقابت‌ها حاضر شود.
عقیق:گروه تواشیح معراج قم یکی از گروه‌های حاضر در مرحله فینال مسابقات سراسری مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم است که در این گزارش به معرفی آن می‌پردازیم.


این گروه سال 1387 در شهر مقدس قم و در جوار بارگاه نورانی حضرت فاطمه معصومه(س) تشکیل شد و در طول چندین سال فعالیت با تولید و اجرای برنامه‌های متنوع مذهبی، علاوه بر کسب چندین رتبه در مسابقات، به اجرای برنامه در استان‌های مختلف کشور پرداخته است. همچنین اعضای این گروه تاکنون به منظور تبلیغ به کشور‌های تانزانیا، قطر و پاکستان سفر داشته‌اند.
برخی از مهم‌ترین عناوین و موفقیت‌های گروه معراج عبارتست از است؛ رتبه‌های اول، دوم و سوم مسابقات مدیحه‌سرایی و هم‌خوانی قرآن کریم اوقاف استان قم، فینالیست دو دوره مسابقات کشوری سازمان اوقاف در سال‌های 92 و 93، رتبه اول مسابقات رادیو قرآن سال 94 و رتبه اول کانون‌های فرهنگی مساجد در استان قم.
گروه معراج متشکل از آقایان سیدمحمد موجانی قمی سرپرست گروه و قاری حرم حضرت معصومه(س)، علیرضا محمودی طلبه و حافظ 20 جزء قرآن کریم، اسحاق عبداللهی، محمد‌حسین فراهانی، مهدی غریبی، امیر‌بهادر رحمانی، مهدی طالب بخشایش و مهدی حسن‌نژاد است که تا چند روز دیگر باید در مرحله فینال مسابقات سراسری قرآن کریم به اجرای برنامه بپردازند.




منبع:فارس
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین