عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۹۷۰۳
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۷
مدیرعامل شركت تهيه و توليد فرش آستان قدس رضوي گفت: این شرکت در جشن روز میلاد امام رضا(ع) آمادگی مفروش کردن ۱۸۰ هزار متر مربع از صحن ها و خیابان های مشرف به حرم مطهر را دارد.

عقیق:«غلامرضا باغشني» در گفت و گو با ستاد خبری جشن های میلاد رضوی اظهار کرد: بر اساس نیاز اماکن متبرکه، اداره فرش حرم مطهر رضوی آمادگی کامل برای برگزاری مراسم دهه کرامت به منظور مفروش کردن صحن ها، رواق ها و ... را دارد.
وی با اشاره به مفروش شدن رواق ها، ایوان ها و راهروهای صحن ها با فرش های دستباف در روز میلاد امام رضا(ع) بیان کرد: افزون بر 30 هزار متر مربع از رواق ها و همچنین حدود 15 هزار متر مربع از ایوان ها و سردر های صحن ها با فرش های دستباف مفروش خواهد شد.
باغشنی ادامه داد: در مراسم های خاص همچون نماز عید فطر، صحن های حرم مطهر رضوی با نزدیک به 180 هزار متر مربع و در شب های قدر، ایام تحویل سال و تشریف فرمایی مقام معظم رهبری با حدود 162 هزار متر مربع قالی ماشینی مفروش می شود.
مدیرعامل شركت تهيه و توليد فرش آستان قدس رضوي اضافه کرد: علاوه بر این، در زمان برگزاری نماز یومیه و مناسبت ها، صحن های اماکن متبرکه رضوی در خلوت ترین ایام با حدود 45 هزار متر مربع و در شلوغ ترین ایام با 115 هزار متر مربع مفروش می شود.


منبع:قدس
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین