عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۹۳۵۴
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶
امام جمعه خرمشهر:
حجت‌الاسلام والمسلمين سيدعبدالنبي موسوي‌فرد در چهارمين شوراي اداري شهرستان خرمشهر، اظهار داشت: با توجه به فضايي كه براي توسعه خرمشهر پيش آمده است مسئولين بايد همدلي و همزباني خود را افزايش دهند.
عقیق: به نقل از تسنيم، حجت‌الاسلام والمسلمين سيدعبدالنبي موسوي‌فرد در چهارمين شوراي اداري شهرستان خرمشهر، اظهار داشت: با توجه به فضايي كه براي توسعه خرمشهر پيش آمده است مسئولين بايد همدلي و همزباني خود را افزايش دهند.

وي افزود: مسئولان با افزايش همدلي از فرصت هاي پيش آمده بهره برداري كنند و خرمشهر را به نقطه مطلوب برسانند.

امام جمعه خرمشهر گفت: سال93 قبل از آغاز طرح پايانه مرزي شلمچه، كلنگ احداث زائرسرا در شلمچه و استان زده شد، اما به دليل تأخير 8 ماهه در واگذاري زمين مربوط به شلمچه موجب عقب افتادن اجراي اين طرح در خرمشهر شد.

وي با اشاره به اينكه زمين مربوطه به سازمان حج و زيارت واگذارشده است، افزود: مشاهده مي كنيد كه در بستان احداث زائر سرا 80 درصد پيشرفت داشته اما در خرمشهر اين اتفاق نيفتاده است.

حجت الاسلام موسوي فرد گفت: اين سرمايه گذاري كلان نبايد در خارج از مرز شلمچه اتفاق بيفتد، زائر براي خروج از مرز عجله دارد ايجاد اسكان در شلمچه عراق مشكلي را حل نمي كند.

وي افزود: پيشنهاد ما بر احداث زائرسرا در ابتداي جاده خرمشهر به شلمچه است، در اين مكان بيش از 30 هكتار زمين وجود دارد، شهردار و شوراي شهر خرمشهر بايد براي واگذاري اين زمين در اسرع وقت تصميم گيري كنند.

امام جمعه خرمشهر با اشاره به جلسه سازمان حج و زيارت كشور درباره احداث زائر سرا، عنوان كرد: شوراي شهر و شهردار خرمشهر در رابطه با واگذاري زمين در اسرع وقت اقدام و نتيجه را اعلام كند تا از طريق مسئولين سازمان حج و زيارت موضوع احداث زائر سرا در خرمشهر را مطرح كنيم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین