عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۸۸۱۱
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳
مسئول دبیرخانه کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن از حضور 13 حج اولی در کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع خبر داد.

عقیق:هفتمین نشست توجیهی آموزشی کاروان قرآنی جمهوری اسلامی ایران اعزامی به حج‌ تمتع از صبح امروز در سازمان اوقاف و امور خیریه آغاز شد.

برگزاری این دوره تصویر شفافی از فعالیت‌های قرآنی حج برای قاری ترسیم می‌کند

در ابتدای این مراسم محمدتقی میرزاجانی مسئول دبیرخانه کمیته اعزام و دعوت از قاریان طی سخنانی با اشاره به برگزاری فشرده تر این دوره گفت: امسال دوره آموزشی توجیهی کاروان قرآنی به شکل فشرده و مفید برگزاری می‌شود. البته تجربه سال‌های قبلا به ما ثابت کرده که برگزاری این دوره برای اعضای گروه بسیار مفید است و این افراد با تصویر شفافتری نسبت به برنامه‌های قرآنی در مکه و مدینه حضور پیدا می‌کنند.

حضور 13 حج اولی در کاروان امسال

وی درخصوص اعضای کاروان نور گفت: امسال هم مانند سال گذشته 20 نفر عضو کاروان هستند که 14 نفر آنها از قاریان و اساتید برجسته و ممتاز،‌ یک نفر حافظ کل و 5 نفر هم اعضای گروه تواشیح هستند. همچنین امسال 13 حج اولی داریم و اعضای کاروان از 8 استان گرد هم جمع شدند. البته یکی از نکات کاروان امسال حضور حجت‌الاسلام رجبی است که به عنوان روحانی در مناسک حج حاضر خواهد شد.

نخستین گروه کاروان نور 8 شهریور اعزام می‌شود

مسئول دبیرخانه کمیته اعزام در خصوص زمان بندی اعزام اعضای کاروان گفت: نخستین گروه از کاروان شامل آقایان اطهری‌فر،‌ رستمی،‌ کاشفی و گروه تواشیح باقرالعلوم 6 شهریورماه اعزام می‌شوند. دومین گروه شامل آقایان شاکرنژاد،‌ یادگاری، ‌بابایی،‌ دهقان و رجبی 8 شهریور. آقایان سیاح‌گرجی و دانش 12 شهریور و آخرین گروه شامل آقایان حاجی حسنی کارگر،‌ فلاح تبسم چهره،‌ ایزد پناهی و تقانی 14 شهریورماه اعزام خواهند شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
EHSAN
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
0
0
حج اولی دیگه چه صیغه ایه یعنی بقیه برا دفعه چندمه که دارن میرن
جالبه به مولا
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین