عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۸۵۶۰
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۴
محققان و پژوهشگران مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی با همکاری انتشارات فرهنگ سبز، متن ترجمه کتاب جامع الاحادیث الشیعه حضرت آیت الله بروجردی(ره) را با عنوان «منابع فقه شیعه» تولید و از هم اکنون در دسترس علاقه مندان قرار دارد.
عقیق:مدیر بخش تولید مرکز نور  اظهارداشت: این نرم افزار حاوی متن کتاب «منابع فقه شیعه» و ترجمه «جامع احادیث الشیعه» آیت‌ الله العظمی بروجردی (ره)، در 11 جلد از موضوعات متنوع فقهی می باشد.
سید مهدی هاشمی با اشاره به امکانات این نرم افزار ابراز داشت: "دسترسی به آیات موجود در متون برنامه به همراه مطالب مرتبط با آنها"، "متن کامل قرآن کریم با ترجمه فارسی و قابلیت جستجو در آیات"، "ارتباط دوسویه بین متن «جامع أحادیث الشیعه» (عربی) و «منابع فقه شیعه» (فارسی)"، "جستجوی ساده و پیشرفته در متن و فهرست از طریق کلمه و عبارت"، "ارتباط واژگان متون با چند دوره لغت‌ نامه به همراه قابلیت جستجو" و "یادداشت‌ برداری، ذخیره‌ سازی، ویرایش و چاپ متن" از جمله قابلیت ها و امکانات فنی و پژوهشی این نرم افزار گرانسنگ می باشد.
وی در پایان گفت: علاقه مندان می توانند برای دسترسی به این نرم افزار به فروشگاه مجازی مرکز نور به نشانی www.noorshop.ir مراجعه نمایند.


منبع:حوزه
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین