عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۸۴۲۰
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۲
عزاداری تخریب قبور ائمه بقیع با مداحی حاج امیر عباسی و دیگر ذاکرین اهل بیت(ع) در هیئت محبین شهادت
جهل عقیدتی یعنی این که انسان چیزی را نمی دانند و قابل برطرف شدن است اما یک عناد عقیدتی است که انسان برای دشمنی با اهل بیت(ع) تربیت شده است. در عناد عقیدتی انسان حقیقت را می داند

گزارش تصویری


عقیق: مراسم عزاداری تخریب قبور ائمه بقیع باسخنرانی حجت الاسلام خادمیان و مداحی حاج امیر عباسی و دیگر ذاکرین اهل بیت(ع) در هیئت محبین شهادت برگزار شد.

  • در ادامه گزیده ای از سخنرانی حجت الاسلام خادمیان را بخوانید:

_ در شب سالگشت تخریب وحشیانه حریم آل الله مضجع شریف چهار امامی  است که خارج از وجوب اطاعت آنها به عنوان امام و معلم و مربی و صرف نظر از جریان اکرام و احترام به شخصیت شخصی آنان مسئله تکریم مقام آنها به عنوان مزد رسالت خاتم انبیاء محمد مصطفی که مزد رسالت جمیع انبیا است تثبیت شده است.

_ کسی به احدی از ذوی القربی جسارتی کند مدیون خدا و رسول خدا می باشد و مزد رسالت را از بین برده است. هشتم شوال غیر از آن که باید به عنوان روز اهانت و تخریب مزار ائمه بقیع نامگذاری شود باید به عنوان روز هتک حرمت مزد رسالتی که قرآن اعلام کرده است معرفی شود.

_ از چند ضلع این مسئله را باید تحلیل کرد که هر کدام در جای خودش رکن رکین است. وهابیت هرگز بر اساس جهل عقیدتی این کارها را نمی کند. انسانی که جهل عقیدتی دارد در زمان خود اهل بیت هم بوده اند،  ائمه را نمی شناختند و تربیت و تعلیم آنها به گونه ای بود که از حقایق مکتب دور بودند و وقتی وارد به ساحت مقدس اهل بیت(ع)  می شدند گرفتار جسارت و حق کشی می شدند ولی به مختصر تعلیم این ها پشیمان می شدند. نزدیک به سی نفر از شهدای کربلا مستبصرین و مخالفین هستند که بعد از پشیمانی تا پای جان ایستادند.

_ جهل عقیدتی یعنی این که انسان چیزی را نمی دانند و قابل برطرف شدن است اما یک عناد عقیدتی است که انسان برای دشمنی با اهل بیت(ع) تربیت شده است. در عناد عقیدتی انسان حقیقت را می داند ولی عامداً تربیت شده که عناد کند.

_ وهابیت عناد عقیدتی دارد. وهابیت شعبه اصلی صهیونیست است و با تخریب مزار ائمه می خواهد راه بندگی خدا را ببندد.  هیچ کس بهتر از بچه های فاطمه مردم را با خدا آشنا نمی کنند. و هیچ کس با ائمه مردم را به راه بندگی خدا هدایت نمی کنند.

_ کسانی که می گویند که زدن سقف بر قبور یک بدعت است چرا این کار را با حرم پیامبر نمی کنند. کنار قبور مسجد ساختن را بدعت می دانند و حرام است. اما چرا کنار قبر پیامبر و کنار دو قبر خلیفه مسجد النبی را بنا کردید آن را هم خراب کنید.

_ هر چیزی که مکروه و حرام است در آن شفا نیست. هر چیز را که می گوییم هر چیزی که خداوند می پسندد. از راه مودت و رحمت می شود مردم را هدایت کرد. کاری که محبت می کند چیزی انجام نمی دهد. وقتی ما معطوف به امام سجاد شویم دلبسته خدا می شویم.

_ بهترین چیزی که در دوران زندگی می توان بدست آورد اخلاق درست است. حرمت ها شکسته شده است. مشکل زن و شوهر ها امروزه اخلاق است. اخلاق وقتی ساخته شود شیطان نابود می شود. وهابیت شاگرد ابلیس است و می خواهد کاری کند که آدم خلیفه خدا نباشد. وهابیت ابلیس مجسم است و می خواهد با انسانیت مقابله کند. وقتی در زندگی صبر باشد هیچ مشکلی برای انسان به وجود نمی آید. نسبت به مشکلات دیگران بی تفاوت نباشیم.

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
1
1
واقعا زیبا ان شالله ایشان جانشین علامه جوادی آملی هستند
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
1
بسیار زیبا و متین من سخنرانی های ایشان را بعضا شنیده ام ایشان واقعا ذخیره اسلام هستند بسیار ملا و با سواد هستند حالا از آینده خدا خبر دارد
میرزاجانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
0
0
این منفی برای چیست ؟ طرف دعا کرده ، دعا منفی دارد ؟
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین