عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۶۴۱۶
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۹
حجت‌الاسلام جدیدی گفت: در این دنیای فانی انسان‌های مؤمن به خاطر امتحان‌های الهی مشکلات دنیوی‌اش زیاد است.
عقیق:حجت‌الاسلام جدیدی کارشناس پاسخگویی شبهات با اشاره به اینکه بعضی افراد وجهه اسلام را خراب می‌کنند اظهار داشت: در کشور جمهوری اسلامی خیلی‌ها به هوای این کشور زندگی می‌کنند هر اتفاق و مسئله‌ای که پیش می‌آید از دید اسلام قضیه را نگاه می‌کنند و این سبب سیاه نمایی دین اسلام می‌شود.

وی بیان کرد: اگر ملاک دین ما، تلویزیون و ادارات مختلف باشد قطعاً در اشتباه بزرگی به سر می‌بریم، زیرا که باید اسلام را عملاً و از قرآن کریم یاد بگیریم، به طوری که اگر شخص در این کشور دم از مسلمانی می‌زند اما در روز ، تهمت می‌گوید دلیل بر زیبا نبودن اسلام نیست.

حجت الاسلام جدیدی با بیان اینکه هر کسی که محاسن دارد مسلمان نیست تصریح کرد: هر انسانی که ظاهرش مسلمان است قطعاً نمی‌تواند ملاکی برای این باشد، افرادی در این کشور زندگی می‌کنند که نماز اول وقتشان ترک نمی‌شد ولی در بازار به راحتی سر مردم را کلاه می‌گذارند.

این کارشناس پاسخگو به شبهات ادامه داد: افرادی که در این کشور اهل نماز و روزه هستند ولی در زندگی‌شان با مشکلات متعددی رو به رو می‌شوند علت این امر را می‌توان به امتحان الهی و کفاره گناهان فرد دانست و در مقابل افرادی که واجبات نماز را ترک کرده‌اند ولی هیچ مشکلی ندارند ،خداوند آن‌ها را به سنت املاء مبتلا کرده است.

حجت‌الاسلام جدیدی گفت: امام حسین با شهادتش مقام و منزلت خود را بالاتر برد و ما به عنوان یک شیعه باید حواسمان باشد که هر اتفاقی که در زندگی‌مان رخ می‌دهد یک موعظه‌ای برای ما بوده و بر تمام مشکلات باید صبور باشیم و نسبت به دینمان تحقیق کنیم.


منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین