عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۵۰۶۶
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵
گرامیداشت شهدای یمن با مداحی حاج محمد رضا طاهری، حاج رضا هلالی، حاج روح الله بهمنی و کربلایی حسین طاهری در هیئت الرضا
بعد از فروپاشی مارکسیسم و کمونیسم با زحمات شهید مطهری و بیانات امام خمینی، جهان عملا وارد سه جبهه شد...
گزارش تصویری

عقیق: در این مراسم که در هیئت الرضا برگرار شد، حجت الاسلام والمسلمین میرباقری سخنرانی کرد و حاج محمدرضا  طاهری به روضه خوانی پرداخت, در ادامه حاج عبدالرضا هلالی,حاج روح الله بهمنی و کربلایی حسین طاهری به نوحه خوانی پرداختند.


نکاتی از سخنان حجت الاسلام میرباقری را بخوانید؛
_نهایت هدابت و کمال بشریت زمانی محقق می شود که حضرت حجت در عالم تجلی نمایند. نه تنها انسانها به واسطه ی حضور امام زمان، دگرگون شده و باطن بین می شوند بلکه حتی زندگی حیوانات، گیاهان و حتی جامدات هم زندگی دیگری خواهند بود. به بیان دیگر، عصر ظهور، زندگی در نوعی بهشت زمینی است. و تا امام، نیایند این شرایط ایجاد نخواهد شد.

_امام خمینی رحمة الله علیه فرمودند انقلاب و حکومت ما مقدمه و در امتداد حکومت حضرت ولیعصر است. فلذا حکومت را به سمت فلسفه و نوع حکومتداری غربی بردن، خیانت است. صد البته که هیچ کس با رفاه و امنیت و غیره مخالف نیست. اما آنچه که غربی ها از آرمان ها و ایده آل های حکومت خود می گویند دروغ است.

_بزرگترین مانع بر سر راه ظهور، حکومت و تمدن مادی است که علنا و با صدای بلند با تعابیری همچون "خدا مرده است" و "دین بزرگترین افیون زندگی بشری و سرشار از عقده های جنسی است" ، مردم را به دوری از انبیا و روی آوردن به زندگی مادی و دنیوی دعوت می کرد. هم غرب با مکتب های فکری ای چون لیبرالیسم و شرق با سوسیالیسم.

_بعد از فروپاشی مارکسیسم و کمونیسم با زحمات شهید مطهری و بیانات امام خمینی، جهان عملا وارد سه جبهه شد. غرب با لیبرالیسم به رهبری آمریکا، شرق با کنفوسیوس به رهبری چین و اسلام به رهبری ایران. غرب با چین فقط وارد جنگی اقتصادی شده است اما با ایران علاوه بر جنگ اقتصادی و مهمتر از آن، جنگی ایدئولوژیک را شروع کرده است که اگر پیرو مکتب امام خمینی بمانیم ان شاء الله قطعا پیروز خواهیم بود.

_واقعیت دنیای اسلام به غیر از مکتب امام خمینی و اسلام ناب محمدی، دارای دو سری نفاق و انحراف است. یکی اسلام خشن و سلفی گری امثال القاعده و طالبان و داعش است. و دیگری اسلام لیبرالی و بی تفاوت امثال اسلام اندونزی و ترکیه است. اینها هر دو مردودند چرا که از مکتب اهل بیت کاملا مجزا هستند.

_مأموریت ما در این دوران، آماده کردن دنیا برای ظهور و مهیا کردن خود و مردم برای جدا نشدن از اهل بیت و استقامت در ایمان برای دور ماندن از شر فتنه هاست.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین