عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۵۰۲۷
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷
حجت الاسلام والمسلمین طائب؛
سخنران برجسته کشور گفت: تجربه مذاکره نشان داد که هرقدری که به امریکایی ها امتیاز بدهیم آنها خیانت می کنند، ملت ما، مداح ها و هیئت های ما بیدارند، هر مذاکره ای صورت بپذیرد همه خواستار روشنگری هستند.

عقیق:"حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب" سخنران برجسته کشور در گفت‌وگویی با اشاره به انتشار گزاره برگ ملی(فکت شیت) مردمی و استقبال از اصول مطرح شده در آن از سوی اقشار مختلف مردم گفت: نکته ای که باید در فکت شیت ایرانی مد نظر قرار بگیرد و لحاظ شود این است که جمهوری اسلامی ایران به توافق های خود عمل خواهد کرد اما این موضوع باید قابل بازرسی باشد تا اگر احیانا طرف مقابل به تعهد خود وفادار نماند برای تمام دنیا ثابت بشود که امریکا دروغگو است و تحقیقات جمهوری اسلامی ایران هرگز به سمت بمب اتم نمی رفته است و کشور ما روند تحقیقات صلح آمیز خود را ادامه می دهد.

وی بازرسی از تاسیسات هسته ای ایران را مشتی بر دهن آمریکا عنوان کرد و گفت: در واقع پس از بارزسی از تاسیسات هسته ای ایرن مشتی بر دهن امریکا خواهد خورد و دنیا خواهد فهمید که امریکا کم خواهد آورد چون تحقیقات ما اتمی نبوده است و به ادامه کارمان می پردازیم.

سخنران برجسته کشور با اشاره به بند اول گزاره برگ ملی گفت: اصول مورد اشاره فکت شیت ایرانی به خوبی تنظیم شده است، مخصوصاُ اصل اول که به برداشته شدن به یکباره تمام تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران پس از توافق می پردازد.

حجت الاسلام و المسلمین طائب ادامه داد: ملت و دولت باید همه با هم همدل باشند تا هر نوع توافقی انجام پذیرفت همان روز اول همه تحریم ها برداشته شود، ما باید روی اصولی پافشاری کنیم که انجام دادن آن برای دشمن سخت است تا تقصیرات بر گردن دشمن بیفتد.

وی با اشاره به هم دلی و هم زبانی بین ملت و دولتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است گفت: ما نباید تقصیرات را به گردن خودمان بیندازیم، همه ملت، دولت واقشار مختلف همان خطی که مقام معظم رهبری درباره امریکا اعمال کرده است را دنبال کنند.

سخنران برجسته کشور درباره لزوم انتشار گزاره برگ ملی نیز گفت: انتشار این گزاره برگ ملی حرکت بسیار لازمی بود، ما باید خط مقام معظم رهبری را به پیش بگیریم. اگر بگویم دشمن قابل اعتماد نیست بهتر است تا تخریب نیروهای خودمان، دشمن از خدا می خواهد که ما در بین خودمان اختلاف داشته باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب گفت: امریکایی ها می خواهند ما خودمان را مقصر در مذاکرات هسته ای تلقی کنیم تا بگویم یا تیم مذاکره کننده ما آدم های خوب و شایسته ای نبودند و یا ما اجازه ندادیم توافق صورت بگیرد، هر دو طرف در این سناریو کتک خورده ایم و دشمن موفق می شود.

وی در ادامه با تاکید بر توجه نیروهای جمهوری اسلامی ایران بر ادبیاتی متحد درباره امریکایی ها گفت: همانند مقام معظم رهبری باید بگویم امریکایی ها قابل اعتماد نیستند، این ها اصولی است که ما از اول داشته ایم و از همان اول ما برروی همین اصول پیش رفته ایم و اگر به این اصول عمل شود باید به تیم مذاکره کننده ایرانی تبریک بگوییم و اگر هم عمل نکردند باز هم باید تبریک گفت چرا که ثابت شد که امریکایی ها غیر قابل اعتماد بودند.

سخنران برجسته کشور تصریح کرد: این تجربه مذاکره نشان داد که ما هر رقمی که به امریکایی ها امتیاز بدهیم آنها خیانت می کنند،

ملت ما، مداح ها و هیئت های ما بیدارند، هر مذاکره ای صورت بپذیرد همه خواستار روشنگری هستند.


منبع:بسیج مداحان


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین