عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۴۷۴۵
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۱
به همت مركز پژوهش‌هاي مسجد مقدس جمكران همزمان با نيمه شعبان انجام مي‌شود
مدير مركز پژوهش‌هاي مسجد مقدس جمكران گفت: نشست‌هاي تخصصي و كلاس‌هاي علمي پژوهشي در قالب مجموعه برنامه‌هاي « از امروز بسوي فردا» همزمان با نيمه شعبان در مسجد مقدس جمكران برگزار مي‌شود.
عقیق:دكتر امامي با تاكيد بر اينكه گسترش فعاليت‌هاي پژوهشي مي‌تواند دستاوردهاي بسياري براي جامعه اسلامي داشته باشد اظهار كرد: نشست‌هاي تخصصي و كلاس‌هاي علمي پژوهشي در قالب مجموعه برنامه‌هاي « از امروز بسوي فردا» همزمان با نيمه شعبان در مسجد مقدس جمكران آغاز مي‌شود.
وي نشست‌هاي تخصصي با موضوع نظام اربعين در حركت به سوي جامعه آرماني را يكي از برنامه‌هاي مذكور خواند و گفت: اين سلسله نشست‌ها نخستين سه شنبه هر ماه شمسي به مدت يك ساعت بعد از نماز مغرب و عشاء در سالن اجتماعات ساختمان اداري برگزار مي‌شود.
مدير مركز پژوهش‌هاي مسجد مقدس جمكران ادامه داد: درس خارج حجت‌الاسلام والمسلمين مهدي‌پور با محوريت جايگاه‌شناسي علائم در بحث آخرالزمان سه شنبه‌ها دو ساعت قبل از اذان مغرب و عشاء در شبستان امام علي(ع) برگزار مي‌شود.
وي با اشاره به برگزاري نشست‌هاي تخصصي «آينده‌شناسي انقلاب اسلامي مبتني بر آرمان‌هاي مهدوي» همزمان با دومين سه شنبه هر ماه شمسي در مركز پژوهش‌هاي مسجد مقدس جمكران واقع در تهران گفت: در اين مركز پنج شنبه آخر هرماه شمسي، دو ساعت قبل از نماز ظهر و عصر ايجاد الگوي معماري، چگونگي تبديل مفاهيم مهدوي به فرم و مفاهيم پايه مهدويت در فضاسازي شهري و معماري مهدوي در قالب كارگاه‌هاي تخصصي شهرسازي و معماري مهدوي مورد بررسي قرار داده مي‌شود.
امامي خاطرنشان كرد: سخنراني تخصصي دانشجويي با موضوع «قرآن، مهدويت و آخرالزمان» از مهرماه 94 سه شنبه‌ها همزمان با يك ساعت بعد از نماز مغرب و عشاء در سالن عصر آفتاب مسجد مقدس جمكران برگزار مي‌شود.
وي با تاكيد بر اينكه فعاليت‌هاي مذكور در قالب مجموعه برنامه‌هاي «از امروز بسوي فردا» همزمان با نيمه شعبان در مسجد مقدس جمكران آغاز مي‌شود عنوان كرد: هم‌انديشي نخبگان و هنرمندان مهدوي با محوريت تعامل، هم‌افزايي و ايده‌پردازي با حضور اساتيد حوزه و دانشگاه، اصحاب رسانه، هنر و ادبيات فصلي يكبار در سالن اجتماعات ساختمان اداري مسجد برگزار مي‌شود.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین