عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۴۲۰۹
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۶
سخنرانی سردار شعبانی، مناجات حاج علی قربانی و مداحی حاج محمد نوروزی
ما در زمان غیبت کبری اجازه شروع به جنگ نداریم ولی به این معنا نیست که کسی بخواهد به ما تجاوز کند ما سکوت کنیم. این عزت است. مقاوت دیروز و عزت امروز، تعالی فردا را به همراه دارد.

گزارش تصویری


عقیق: مراسم یادواره شهدای مسجد خیّر میدان شهدا با روایتگری سردار شعبانی، مداحی حاج محمد نوروزی و قرائت مناجات شعبانیه توسط حاج علی قربانی برگزار شد.

نکاتی از سخنان سردار شعبانی را بخوانید؛

_ جرمشهر با نوزده هزار اسیر آزاد شد. این یک رکورد است و بی نظیر می باشد. بعثی هایی که در شهر خرمشهر اسیر شده بودند وقتی دیدند که جایی برای فرار نداشتند انگیزه ای برای جنگ نداشتند.

_ هنوز جنگ و دفاع مقدس ما لایه های پنهانی دارد که باید مشخص شود. در سوریه و عراق نیروهایی فاسد حرکاتی دارند. آن چه در عراق و سوریه مدیریت می شود تجارب جنگ ما می باشد. ما برای دنیا حرف داریم.

_ ما در زمان غیبت کبری اجازه شروع به جنگ نداریم ولی به این معنا نیست که کسی بخواهد به ما تجاوز کند ما سکوت کنیم. این عزت است. مقاوت دیروز و عزت امروز، تعالی فردا را به همراه دارد.

_ از اخم قدرت ها نترسید و دلخوش به لبخند قدرت ها نشوید. هیچ وقت صندوق عزت و شرف مردم به اندازه امروز نبوده است. زیر این دستکش چرمی یک دست گرگی است.

_ مظهر قدرت ایران شهدا هستند. دکترین امنیتی ما دکترین دفاعی هستند. اگر موشک هم داریم برای بازدارندگی است. الحمد الله ما امروز توانستیم دشمن را به بازدارندگی بکشانیم.باور کنید ایران اسلامی امروز بر سکوی الهام بخشی است.ایران اسلامی امروز توانمندی دارد تحت رهبری قوی که در گذشته امام خمینی بوده و امروز رهبر انقلاب به لطف خدا می تواند از این گردنه ها عبور کند.

_ این برای ما عزت است که رهبر جامعه ما مرجع تقلید ما هم هست. وقتی خانواده شهدا را می بینیم احترام کنیم. اگر اسم شهدا را بر خیابان و میدان و کوچه هایمان گذاشتیم برای این بود که مسیر راهمان یادمان نرود. اما کم آوردیم.

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین