عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۴۱۴۲
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲
برگزار می شود؛
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: احیای نیمه شعبان امسال در مسجد امام حسن عسکری(ع) در قم برگزار می‌شود و پوشش رسانه‌ای آن توسط رادیو معارف صورت می‌گیرد.
عقیق:حجت‌الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم در دیدار با آیت‌الله العظمی نوری همدانی اظهار کرد: احیای نیمه شعبان، سال گذشته در تعداد بسیاری از بقاع متبرکه و شهرستان‌ها اجرایی شد و حتی جامعه المصطفی العالمیه به دنبال برگزاری مراسم احیای نیمه شعبان در خارج از کشور است.
وی افزود: امسال بناست در مسجد امام حسن عسکری(ع) مراسم باشکوه احیا از 12 شب شروع شود و تا اذان صبح روز نیمه شعبان ادامه داشته باشد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه صدا و سیما و به ویژه رادیو معارف به پوشش گسترده و زنده این مراسم خواهند پرداخت گفت: استفاده از نظرات علما و مراجع تقلید هم در این زمینه می‌تواند بسیار مفید فایده باشد.
وی ادامه داد: ستاد احیای نیمه شعبان در قم با حضور دستگاه‌ها و نهادهای مختلف، درصدد برنامه‌ریزی گسترده برای این امر و برطرف کردن نقاط ضعف در گذشته است.
حجت الاسلام حسینی مقدم خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری همه دستگاه‌ها مراسم احیای نیمه شعبان در قم و سایر شهرها، شاهد حضور باشکوه‌تر مردم در این مراسم معنوی باشیم.


منبع:حوزه
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین