عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۳۳۳۶
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۱
نماینده ولی‌ فقیه در لرستان از برگزاری هفتمین همایش ملی سیره علوی با محوریت شعار سال «همدلی و همزبانی بین دولت و ملت» طی نیمه دوم سال‎جاری در این استان خبر داد.
عقیق:حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی در نخستین جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی هفتمین دوره همایش ملی سیره علوی با اعلام این خبر افزود: ایجاد گفتمان علوی و ترویج سیره علوی در سطح جامعه و دانشگاه‌ها از برکات همایش سیره علوی است.
وی تأکید کرد: همایش سیره علوی باید جو هم‌دلی و هم‌زبانی را در مراکز دانشگاهی ایجاد کند و با همدلی و هم‌افزایی بستر مناسب را برای اجرای بهینه و مطلوب هفتمین همایش ملی سیره علوی ایجاد کند.
میرعمادی ضمن تقدیر از برگزارکنندگان ششمین دوره همایش سیره علوی با محوریت فرهنگ و مدیریت جهادی، اظهار کرد: برگزاری این همایش با نام و یاد امیرالمؤمنین(ع) باعث شد تا فضای دانشگاه‌ها و جامعه معطر به یاد و نام آن حضرت شود.
وی یکی از مصادیق هم‌دلی و هم‌زبانی را همکاری و مشارکت رؤسای دانشگاه‌های استان برای برپایی همایش ملی سیره علوی ذکر کرد و ادامه داد: این همایش باعث تبادل تجربیات و تبادل علم و اندیشه در مجامع دانشگاهی خواهد شد.
همچنین گودرز کریمی‌فر، دبیر بنیاد غدیر استان در این جلسه گفت: انتظار می‌رود تا این همایش در گفتمان‌سازی شعار سال از سوی مقام معظم رهبری و ترویج روحیه هم‌دلی و هم‌زبانی تأثیرگذار باشد.
وی برگزاری ششمین همایش سیره علوی را در سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی قابل تحسین خواند و افزود: اجرای مطلوب و مؤثر همایش ششم نشان از برنامه‌ریزی علمی برگزارکنندگان آن داشت.
کریمی‎فر از حمایت آموزش و پرورش از فعالیت‌های غدیر خبر داد و اضافه کرد: آموزش و پرورش ترویج فرهنگ نبوی و علوی را با جدیت دنبال می‌کند و از هرگونه حمایت و پشتیبانی دریغ نخواهد کرد.


منبع:ایسنا
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین