عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۱۶۳۵
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۲
تا مبعث نبی مکرم اسلام(سلام الله علیه)
فراخوان طرح «منابر فاطمی» که به همت دبیرخانه کانون های مساجد استان هرمزگان برگزار می شود، تا ۲۶ اردیبهشت (مبعث پیامبر(ص)) تمدید شد.
عقیق:حجت الاسلام احمد پهلوانی، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان هرمزگان از  تمدید مهلت ارسال اثر به فراخوان منابر فاطمی خبر داد و گفت: مهلت ارسال اثر به طرح منابر فاطمی تا نهم اردیبهشت اعلام شده بود که به دلیل استقبال زیاد و نیز تقاضای علاقه مندان به این فراخوان مهلت ارسال اثر تا بیست و ششم اردیبهشت( مبعث نبی مکرم اسلام(سلام الله علیه)) تمدید شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۱۰۰ اثر به دبیرخانه این فراخوان ارسال شده است، بیان کرد: فراخوان ملی منابرفاطمی به منظور تبیین سیره حضرت زهرا(سلام الله علیها) با مشارکت دبیرخانه کانون های مساجد استان هرمزگان و ستاد عالی کانون های مساجد کشور در سراسر کشور کشور برگزار می شود.

 وی ادامه داد: این فراخوان در دو بخش عموم و ویژه علما، طلاب و سخنوران به منظور ترویج معارف غنی اهل بیت(علیهم السلام) خاصه حضرت زهرا(سلام الله علیها)، باز خوانی فرهنگ فاطمی و تبیین سیره آن حضرت، حضور پرشور جوانان همراه با شعور در مراسمات فاطمی و تولید محتوا و غنی سازی محتوایی منابر برگزار می شود.

علاقه مندان برای شرکت در این فراخوان باید، چکیده سخنرانی هایی که درباره حضرت زهرا(سلام الله علیها) تاکنون شنیده اند و سخنرانان نیز چکیده مطالب ارائه شده در سخنرانی های خود را در قالب فایل با فرمت هایdoc,docx حداقل 2 و حداکثر 4 صفحهA4 خلاصه و ارسال کنند.

 قید تاریخ، ساعت، مکان برگزاری سخنرانی و نام سخنران ضروری است و چکیده ها شامل مقدمه، متن اصلی و نتیجه گیری(مختصر، دقیق و واضح) باید باشد.چکیده سخنرانی هایی که به صورت حضوری شنیده شده اند، دارای امتیاز ویژه است.

هر نفر می تواند حداکثر سه اثر به دبیرخانه ارسال کنند. سخنرانی درباره موضوعاتی نظیر؛ خانواده از منظر حضرت زهرا(سلام الله علیها)، وظایف زن با توجه به الگوهای رفتاری آن حضرت، حجاب و عفاف فاطمی، اقتصاد مقاومتی(رزق حلال، کار و تلاش، انفاق و....)، از امتیاز ویژه ای برخوردار خواهند بود.

مشخصات شرکت کنندگان شامل: نام و نام خانوادگی، نام پدر، سن، تحصیلات، شغل، استان، شهرستان، مسجد، نام سخنران، مکان و زمان سخنرانی، شماره تماس، آدرس دقیق نوشته شود.

در هر بخش از شش چکیده برتر تجلیل خواهد شد  و چکیده های منتخب با نظر هیات داوران در قالب کتاب انتشار خواهد یافت.

 علاقه مندان می توانند آثار خود را به آدرس دبیرخانه: بندرعباس، بلوار پاسداران، نرسیده به سه راه هتل هما، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری استان هرمزگان یا آدرس اینترنتیmanaberefatemi94@gmail.com ارسال کنند.

افراد علاقه مند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 07633555185_07633555186 تماس حاصل کنند یا به نشانی www.sajjadeh.com مراجعه کنند.


منبع:شبستان


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین