عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۱۱۷۵
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱
مهلت ارسال آثار به جشنوراه بین‌المللی «محمد(ص)، پیامبر صلح» تاکنون سه بار تمدید شده است اما دبیر این جشنواره باز هم از تمدید مهلت ارسال آثار و لزوم تبلیغات بیشتر خبر می‌دهد.

عقیق:پس از اهانت مجله فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر(ص) معاونت قرآن و عترت ارشاد در پاسخ به این اهانت و معرفی شخصیت و سیره حضرت محمد(ص) اقدام به طراحی جشنواره بین‌المللی «محمد(ص)، پیامبر صلح» کرد.

فراخوان این جشنواره اوایل بهمن‌ماه به هفت زبان فارسی، انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، اردو، رومی، عربی و آلمانی منتشر شد که در این فراخوان از هنرمندان دعوت شد تا آخر اسفندماه سال 1393 آثار خود را در بخش‌های انیمیشن و فیلم کوتاه 114 ثانیه‌ای با مضمون «محمد(ص) پیامبر صلح» به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند اما به دلیل عدم تبلیغات مناسب، مسئولان برگزاری این جشنواره مهلت ارسال آثار را یک‌بار تا پایان اسفندماه و بار دیگر تا پایان فروردین و پس از آن تا 26 اردیبهشت‌ماه اعلام کردند.

شتاب‌زدگی در برگزاری جشنواره «محمد(ص)، پیامبر صلح»

«مهدی حقیقی» دبیر جشنواره بین‌المللی «محمد(ص)، پیامبر صلح» در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس با اشاره به لزوم ایجاد هماهنگی بیشتر و تبلیغات گسترده برای معرفی حضرت محمد(ص)، گفت: ما در برگزاری و اعلام زمان اختتامیه جشنواره بین‌المللی «محمد(ص)، پیامبر صلح» شتاب‌زده عمل کردیم بنابراین در جلساتی با مسئولان سعی در تمدید مهلت ارسال آثار داریم.

وی افزود: زمان قطعی اعلام نشده است اما به احتمال زیاد هنرمندان تا پایان شهریورماه مهلت دارند آثار خود در زمینه معرفی و نشان دادن شخصیت والای حضرت پیامبر(ص) به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

حقیقی با بیان اینکه سایت جشنواره هفته آینده کار خود را آغاز می‌کند، گفت:‌ امیدواریم تا پایان مهلت ارسال آثار به این جشنواره حداقل 500 انیمیشن و فیلم کوتاه 114 ثانیه‌ای داشته باشیم.


منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین