عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۰۸۱۵
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در كربلا امروز در جمع كاركنان و كارمندان كنسولگري جمهوري اسلامي ايران در نجف اشرف، به ايراد سخن پرداخت و اظهار داشت: ظلم سه قسم است، ظلمى كه خدا نمى آمرزد، ظلمى كه مى آمرزد و ظلمى كه از آن نمى گذرد.
عقیق:حجت‌الاسلام والمسلمين حسين بازقندي (بهجتي)، نماينده بعثه مقام معظم رهبري در كربلا امروز در جمع كاركنان و كارمندان كنسولگري جمهوري اسلامي ايران در نجف اشرف، به ايراد سخن پرداخت و اظهار داشت: ظلم سه قسم است، ظلمى كه خدا نمى آمرزد، ظلمى كه مى آمرزد و ظلمى كه از آن نمى گذرد.
وي افزود: ظلمى كه خدا نمى آمرزد شرك است. خداوند مى فرمايد: «حقا كه شرك ظلمى بزرگ است» و اما ظلمى كه خدا مى آمرزد، ظلم بندگان به خودشان ميان خود وپروردگارشان است اما ظلمى كه خدا از آن نمى گذرد ظلم بندگان به يكديگر است.
حجت الاسلام بهجتي اظهار داشت: امروز فرصت خوبي براي شما عزيزان در اين شهر مقدس فراهم شده است، پس قدر خود را بدانيد و از آن به خوبي بهره بگيريد و نگذاريد اين فرصت‌ها به راحتي از دست برود.
وي ادامه داد: خدمت به زايران ايراني خدمت بزرگي است و نبايد اين نعمت الهي را فراموش كنيم، چون خداوند هميشه چنين فرصت‌هاي را براي انسان فراهم نمي‌كند.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین