عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۹۰۷۵
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۱
مسئول طرح تربیت حافظان قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: در ایام نوروز سال 1394 ویژه برنامه چشمه‌های جاری به مدت 14 روز با موضوع حفظ سوره مبارکه ملک از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود.
عقیق:جت‌الاسلام سیدمحمدکاظم موسوی درحاشیه مراسم برگزاری آزمون طرح تربیت حافظان قرآن کریم در گفت‌وگویی اظهار داشت: این آزمون دومین مرحله از سومین دوره آزمون طرح تربیت حافظان قرآن کریم بود که با حضور 300 هزار نفر در 30 استان، 320 شهرستان و 550 حوزه امتحانی برگزار شد.
وی افزود: نزدیک به 5 درصد از شرکت کنندگان این آزمون از خراسان رضوی هستند و بیشترین شرکت کنندگان از تهران با 40 هزارنفر و کمترین شرکت کنندگان هم از ایلام با 1800 نفر هستند.
مسئول طرح تربیت حافظان قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه کشور بیان کرد: نتایج این آزمون در هفته آخر اسفند اعلام می‌شود و به کسانی که به طور میانگین 70 درصد نمره آزمون‌های شفاهی و کتبی را کسب کننند گواهی‌نامه پایان دوره اعطا می‌شود و این افراد می‌توانند در دوره‌های تربیت مربی شرکت کنند.
موسوی تصریح کرد: در سال 1391 تعداد 203 هزار نفر، در سال 1392 تعداد 280 هزار نفر و در سال جاری تعداد 320 هزار نفر در این طرح ثبت‌نام کردند و از ابتدا تاکنون 850 هزار نفر در طرح تربیت حافظان قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه ثبت‌نام کرده‌اند.
وی تأکید کرد: در ایام نوروز سال 1394 هم ویژه برنامه چشمه‌های جاری به مدت 14 روز با موضوع حفظ سوره مبارکه ملک و با مشارکت سازمان‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی و اوقاف و امور خیریه از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود.


منبع:قدس
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین