عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۵۰۶۶
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۶:۰۴
فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد: محدوده عمل آمران به معروف و ناهیان از منکر لسانی است و باید از مداخله مستقیم پرهیز کنند.
عقیق:سردار اسماعیل احمدی مقدم در سفر به استان خوزستان در جمع خبرنگاران با اشاره به کاهش 7 درصدی سرقت در آذرماه در کشور افزود: با تشکیل قرار گاه سرقت در ماههای اول سال روند افزایشی سرقت کاهش پیدا کرد.

وی در ادامه افزود: با حضور گروه های تکفیری و داعش وظیفه ما این است که با اشراف اطلاعاتی موضوع را رصد کنیم.

وی در این نشست با تبریک ایام فرخنده هفته وحدت و میلاد نبی اکرم (ص)، از شخصیت سراسر نور و رحمت حضرت رسول اکرم و ائمه اطهار (ع) به عنوان معیارهای اصلی سنجش و الگوی تمام نمای انسان های کمال یافته یاد کرد و بیان داشت: پیامبر اعظم و ائمه اطهار (ع) به مثابه قله های افتخار برای هدایت انسان ها به هدف نهایی که همان کمال انسانی است می باشند.

فرمانده نیروی انتظامی یادآور شد: تمامی لذت های دنیا باید مرکبی برای رسیدن به هدف غایی و تکامل انسانی باشد، لذا الگوی تمام نمای همه انسان ها، پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) هستند.

وی خاطر نشان کرد: در نیروی انتظامی به حول و قوه الهی رویکرد کارکنان مبتنی بر دین محوری است و ارزشهای دینی در سازمان ما یک جوهر است، لذا ما باید با شناخت دقیق از معیار ها و هدایتگران اصلی، تکامل انسانی مجموعه درون سازمانی خود را رنگ دینی و صبغه معنوی ببخشیم.

احمدی مقدم با اظهار رضایت از روند رو به رشد حضور نیروهای فعال و کیفی در بدنه نیروی انتظامی استان خوزستان گفت: شناخت دقیق از مشکلات و تهیه نسخه دقیق در رفع آن معایب و نواقص ،باید از اهم مسائل مورد توجه مدیران و فرماندهان باشد.

وی ضمن تشکر از فعالیت های چشمگیر سازمان عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات در بهبود و تربیت نیروهای کیفی و کار آمد در استان خوزستان بیان داشت: تقویت انگیزه ،ارتقاء باورهای دینی، توجه به سلامت روحی و روانی و صحت عمل کارکنان ، مولفه های ارزشمندی است که می تواند ما را در حرکت به سمت تعالی بخشی سازمان سوق دهد، که نتیجه آن همان افزایش ایمان و عمل صالح در ناجاست.

سردار احمدی مقدم از عوامل مهم در افزایش کارآیی را عمل به وظیفه و دل بستن به خدا دانست و گفت : سلامت سازمانی زمانی تضمین می شود که افرادی عاشق به دین و خدمت به مردم در آن مشغول باشند چرا که سختی ها آنان را سست نمی کند.

منبع:ایسنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین