عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۹۷۳۱
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۸
"نامه های شفاهی "ازسفرکاروان های زمینی به عتبات می گوید.این برنامه از دو شنبه 5 تا چهارشنبه 7 آبان روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد .

عقیق:"نامه های شفاهی "ازسفرکاروان های زمینی به عتبات می گوید وهمراه با خاطرات مدیر کاروانی می شود که به دعای مادرش خادم زائران اهل بیت شده است. تهیه کننده" نامه های شفاهی" گفت: در این سه قسمت با زائران حسینی همگام شده است  واماکن متبرکه  و زیارتی  و فضای معنوی زائران  را به تصویر کشیده است . وی افزود همراه با  مدیر کاروانی شده که حضور مکررش در عتبات را مرهون دعای مادرش می داند.
بنابراین گزارش؛ مدیر کاروان که برادر شهیدان هاشمی است از خاطرات اولین تشرفش به عتبات می گوید  و ذکر می کند در سفری که همراه با پدر و مادرش به کربلا داشته از مادرش می خواهد تا برایش دعایی کند و مادر دعا می‌کند تا زیارت کربلا روزی دائمی فرزندش شود. این دعا در زمانی بود که پسر در شرایط نامساعد مالی بود و اصلا تصور زیارت مجدد را نمی کرد. به گفته وی بعد از بازگشت به ایران بدون انجام اقدامی خاص جهت مدیر کاروان های زیارتی خوانده می شود وپس از گذراندن دوره های آموزشی جهت خدمت به زائران حسینی رهسپار کربلا می شود . برادر شهید هاشمی می گوید هر بار که همراه زائران به کربلا می روم در همان نقطه ای که مادرم برایم دعا کرده برای زائران ازخاطره آن روز ونیز اهمیت دعای مادران می گویم .
گفتنی است؛ "نامه های شفاهی " که کاری از گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه سه سیما و به تهیه کنندگی جان میرزایی است ، روزهای دوشنبه 5 تا چهارشنبه 7 آبان ساعت 10:10 روی آنتن شبکه سه سیما می رود .


منبع:باشگاه

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین