عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۹۳۴۶
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۶
در آستانه ماه محرم جلد اول تفسیر حکیم تالیف مفسر گرانقدر حضرت استاد حسین انصاریان از چاپ خارج شد.

عقیق:در آستانه ماه محرم جلد اول تفسیر حکیم تالیف مفسر گرانقدر حضرت استاد حسین انصاریان از چاپ خارج شد.

امید خاکی مدیر روابط عمومی موسسه فرهنگی دارالعرفان گفت: در آستانه ماه محرم جلد اول اثر ارزشمند و گرانسنگ تفسیر حکیم اثر مفسر گرانقدر حضرت استاد حسین انصاریان شامل تفسیر سوره حمد و آیات 1  تا  39  سوره بقره توسط مرکز نشر دارالعرفان از چاپ خارج شد.

خاکی افزود : تفسیر حکیم اثر جدید حضرت استاد انصاریان  می باشد که در پرتو عنایات حق در 30 جلد تالیف و منتشر خواهد شد. 8 جلد این اثر تالیف شده که در موسسه فرهنگی دارالعرفان در حال ویرایش و تحقیق و آماده سازی است که انشاءالله در ماه های آینده به زیور طبع آراسته خواهد شد.

مدیر روابط عمومی دارالعرفان اضافه کرد: طبق آنچه در مقدمه این اثر آمده است سیاق این تفسیر متفاوت با تفاسیر دیگر قرآن است و طبق نظر مولف گرانقدر آن ، با بررسی جنبه های مختلف علمی ، به گونه ای که مرهمی بر دردهای جامعه و جلوه ای از نکته های جامع و دقیق قرآن برای اهل علم باشد به رشته تحریر درآمده است .

در این تفسیر بر خلاف شیوه متداول بسیاری از تفاسیر که به بحث های لغوی و یا ادبی و دیگر موضوعات بسیار پرداخته شده است ، ضمن دقت نظر در این گونه مباحث برای مفهوم گیری از آیات ، به بحث های کلیدی آیات قرآنی که در حقیقت هدف نزول این کتاب آسمانی است پرداخته شده است .

خاکی افزود : موسسه فرهنگی دارالعرفان مفتخر است در ضمن آثار متعدد حضرت استاد انصاریان این اثر فاخر که حکم نگین آثار این اندیشمند  فرهیخته را دارد را به جامعه علمی تقدیم نماید و در نشر و ترویج فرهنگ قرآن و اهل بیت قدمی بردارد.

علاقه‌مندان جهت اطلاع بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانیwww.erfan.ir  مراجعه نمایید و یا جهت ارسال به شهرستان با شماره02537735357 تماس حاصل فرمایند.


منبع:فارس

211008

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین