عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۶۰۱۲
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳
مهم ترین چیزی که امسال مدنظر است بحث اجحاف و ظلمی است که به شیعه می شود در سراسر دنیا. در عراق و سوریه و جاهای دیگر مشاهده می کنیم...

عقیق: حاج روح الله بهمنی ذاکر اهل بیت در ششمین روز نمایشگاه رسانه های دیجیتال در غرفه عقیق حضور یافت و با مسوولان عقیق به گفتگو نشست.

حاج روح الله بهمنی در این دیدار با اشاره به فعالیت های عقیق گفت: خدمت شما عرض شود که سایت عقیق سایت خوب و تأثیر گذاری در فضای مجازی است و اولین سایت اطلاع رسانی هیئت ها است که الحمدلله خیلی خوب کار می کند.و الحمدلله جلساتی که در سطح تهران و حتی شهرستان ها برگزار می شود را پوشش خبری مناسبی می دهد.


وی در ادامه افزود: استنباط من بر این است که سایت عقیق مستمعین خودش را پیدا کرده و الحمدلله روز به روز هم بهتر می شود.

بهمنی با اشاره به نزدیک شدن به محرم گفت: من که کوچک تر از آن هستم که توصیه ای داشته باشم اگر هم حرفی داشته باشم، خواهش است و مهم ترین چیزی که امسال مدنظر است بحث اجحاف و ظلمی است که به شیعه می شود در سراسر دنیا. در عراق و سوریه و جاهای دیگر مشاهده می کنیم. بیداری اسلامی و بیداری شیعی را خواهش می کنم رفقا و هم کسوت های خودم در محرم امسال تبیین کنند. محرم از همه طیفی می آیند شاید کسی که ظاهر مذهبی هم نداشته باشد به این محافل بیاید. این بیداری اسلامی و روشنگری و این انتظار امام زمان را من از دوستان و هم کسوت ها و بچه هیئتی ها خواهش می کنم که در مباحث هیئت مدنظر داشته باشند و گوشزد کنند.



او در توضیح بیشتر حرفهایش گفت: هم بعد حماسی مهم است و هم بیداری. مهم تر از حماسی بعد بیداری است. این که الان واقعاً دوره آخر الزمان است و واقعاً در حق شیعه اجحاف می شود. در کجای تاریخ داشتیم که 670 شیعه را سر ببرند،نداشتیم. به خاطر همین می خواهیم امسال این بیداری با استعانت از اهل بیت و امام حسین ان شاء الله شکل بگیرد.

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
احسان از مسهدالرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
2
2
بسم الله
حرف خوبی زده . متاسفانه حتی رسانه ملی در این مورد بسیار بسیار کم کار است و از این اجحاف گسترده ای که علیه سیعیان در اقصی نقاط عالم اعمال می شود بازتاب خبری و تحلیلی مناسبی اصلا ندارد.
و از مهمتر پر رنگ کردن نام امام عصر ارواحنافداه است که بایستی بیش از بیش در مجالس رونق بگیرد و همگان را به دعای روز افزون برای امام زمان ترغیب نمود.
یاعلی
اللهم عجل فرجه
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین