عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۵۸۷۱
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲
همزمان با دهه کرامت رضوی، جشن‌های «شکوه رضوان» در رواق امام خمینی(ره) و صحن جامع رضوی برگزار می‌شود.
عقیق:به نقل ازستاد خبری جشن‌های میلاد رضوی، حجت الاسلام و المسلمین سید جلال حسینی گفت: قرائت قرآن و زیارت، مدیحه سرایی، شعرخوانی و همخوانی، پخش نماهنگ، مسابقه حضوری و سخنرانی از جمله برنامه‌های این مراسم است.


وی با بیان اینکه در سایر صحن‌ها و رواق‌ها نیز جشن‌های ویژه‌ای برای زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی در ایام میلاد حضرت امام رضا(ع) در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) آقایان گلابگیر، الهی، اکبری، قانع، میرداماد، سماواتی و خوش‌چهره در این مراسم اجرای برنامه خواهند داشت.


گروه‌های سرود، ولی عصر(عج)، عروه الوثقی، رضوان و رهپویان ولایت به همت اداره تبلیغات و مناسبت‌های ویژه آستان قدس رضوی در شب‌های دهه کرامت در صحن جامع رضوی اجرای برنامه خواهند داشت که به همراه پوشش تصویری، در اماکن متبرکه نیز پخش خواهد شد.


وی ادامه داد: در طول این ایام پر فضیلت آیت الله مکارم شیرازی و حجج اسلام والمسلمین فرحزاد، ماندگاری، میرباقری، راشد یزدی، حسینی قمی و قرائتی به ایراد سخن می پردازند.
لازم به یادآوری است جشن‌های میلاد رضوی در دهه کرامت رضوی هر شب در صحن جامع رضوی با حضور زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

منبع:روضه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین