عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۵۷۰۳
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۱
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با دهه کرامت رضوی، 420 نشست ویژه امام رضاشناسی در حرم عالم آل محمد(ص) برگزار می‌شود
عقیق:به گزارش ستاد خبری جشن‌های میلاد امام رضا(ع)، حجت‌الاسلام و‌المسلمین دکتر سید جلال حسینی با بیان این خبر افزود: این نشست‌ها در قالب حلقه «معارف رضوی»، از ششم تا 16 شهریور ماه میزبان عموم زائران حرم مطهر رضوی است.
وی طرح موضوعات مختلف در ارتباط با «سیره رضوی»، «اخلاق»، «تربیت دینی»، «مهدویت»، «تغذیه در اسلام» و «جامعه دینی» را موضوعات اصلی این نشست‌ها عنوان کرد.
حسینی در ادامه، مرکز پاسخگویی واقع در مدرسه پریزاد، رواق‌های امام خمینی(ره)، دارالاجابه و دارالحجه و صحن‌های متبرکه را مکان‌های برگزای نشست‌‌های امام رضاشناسی ذکر کرد و اظهار داشت: این نشست‌ها در تمامی ساعات شبانه‌روز به جز ساعت 7 الی 9:30 و 14 الی 17:30 برگزار خواهد شد.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی با بیان اینکه روزانه 30 نشست برای برادران پیش‌بینی شده است، بیان کرد: روزانه 12نشست امام رضا شناسی ویژه خواهران در رواق‌های دارالاجابه و دارالحجه برگزار می‌شود.
وی از جمله اهداف این معاونت را ایجاد فضای مناسب برای پرسش و پاسخ ذکر کرد و ابراز داشت: پرسشگری یکی از شاخصه‌های حیاتی در رشد و تعالی فکر و اندیشه است که با برگزاری این‌چنین نشست‌های پرسش و پاسخ، این مهم انجام می‌شود.
دبیر شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی درباره نحوه برگزاری نشست‌های «معارف رضوی» در حرم مطهر حضرت رضا(ع) گفت: این برنامه در قالب نشست‌های صمیمی و پرباری است که در آن گفت‌وگوی چهره به چهره و پرسش و پاسخ آزاد دینی با حضور استادان مجرب حوزه و دانشگاه انجام می‌شود.
 

منبع:قدس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین