عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۵۶۷۵
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۲
با حضور شهاب مرادی صورت می گیرد
کارگاه «خانواده نوپا»ی حجت‌الاسلام شهاب مرادی این هفته با حضور زوج‌های میهمان در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.
عقیق:حجت‌الاسلام مرادی با درج پستی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام اعلام کرد فردا دوشنبه استثنائا ورود زوج‌های میهمان به جلسه هفدهم از دوره پنجم کارگاه خانواده نوپا آزاد است. این کارگاه مخصوص زوج‌های جوان از تیرماه ۸۹ آغاز شده تا آنها را با مفاهیم، آداب و مهارت‌های اساسی و ضروری زندگی مشترک آشنا کند.

کارگاه خانواده نوپا به همت و ابتکار مرادی به شکل کاملا رایگان برنامه‌ریزی شده و تا امروز چهار دوره را با استقبال و موفقیت پشت سر گذاشته است. در این کارگاه مجموعه‌ای از مباحث تربیتی، اخلاقی، روان‌شناسی و بعضا فقهی مورد بحث قرار می‌گیرد. موضوع محوری مباحث هر جلسه تبیین و توضیح یکی از حیطه‌های ارتباطی مانند مهارت گفتگو، مناسبات و ارتباط با فامیل، مسائل مذهبی، تربیت فرزند، امور اقتصادی و مالی و... است که با مشارکت افراد، سیر مباحث تکمیل می‌شود.

کاهش چشمگیر رشد آمار ازدواج و افزایش روزافزون آمار طلاق هر فرد خردمند را در جامعه نگران امر مهم خانواده کرده است. پژوهش‌ها حاکی از آن است که یادگیری مهارت‌های ارتباطی و آموزش‌هایی از این دست تأثیری چشمگیر در تحکیم خانواده و بهبود کیفیت آن دارد.

هفدهمین جلسه از دوره پنجم کارگاه خانواده نوپا روز دوشنبه سوم شهریور با حضور زوج‌های جوان و علاقه‌مند در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین