عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۳۳۸۲
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸
در بخشی از بیانیه نهمین اجتماع مدافعان حرم آمده است: ما، به گرگان سفاک صهيونيست، شغالان هتاک تکفيري ـ بعثي و روبهان غربي، هشدار مي‌دهيم که لشگر علي بن ابيطالب(عليه السلام)، بيدارتر و آماده‌تر از گذشته، بر بلنداي انقلاب اسلامي، اردو زده و براي پيکار با شما، کمر همت بسته است.
عقیق:در آغاز برنامه نهمین اجتماع مدافعان حرم، عبدالرضا هلالی طی سخنانی اعلام کرد: این ستاد به کمک نهادهای مردمی و همت هیئت الرضا(ع) تاکنون هشت اجتماع بزرگ را برگزار کرده است که اساس آن کاملا مردمی نیز می باشد.

متن بیانیه نهمین اجتماع بزرگ مدافعان حرم را در مقابل هزاران روزه دار جمع شده در میدان امام حسین(ع) قرائت کرد که به شرح ذیل می باشد:

بسم رب الشهداء و الصديقين
    
امروز، روز يتيمي مستضعفان جهان است. امروز، روز شهادت ابرمردي است که چکيده عدالت و شجاعت و محبت بود: فرمان‌ده مؤمنان، شير ژيان بيشه ايمان، علي بن ابي‌طالب، روحي و ارواح العالمين له الفداء.

امروز، روز تشنگي مستضعفان جهان است. عطش نوشيدن جرعه‌اي از درياي شناخت امامي که راههاي آسمان را نيکوتر از راههاي زمين مي‌شناخت.

امروز، روز انتظار مستضعفان جهان است. انتظار ظهور فرزند خَلَف شير خدا، که باقي‌مانده الله در زمين است و حکومت فراگير صالحان را بر پا خواهد کرد.

امروز، روز خروش عدالت‌خواهان جهان است. روز مشت کردن دستها عليه شيطانهاي انساني، عليه استکبار جهاني، عليه شيطان بزرگ، ايالات متحده آمريکا و سگ هارش در منطقه ما، اسرائيل خون‌ريز کودک‌کش: مرگ بر آمريکا، مرگ بر اسرائيل!

ما، پرچم‌داران مکتبي هستيم که با سرخي خون خويش، مژده جهاني بهتر را به مردمان اين کره خاکي داده است: جهاني پر از معنويت، سرشار از محبت و شکفته از رحمت  الهي.

ما، به گرگان سفاک صهيونيست، شغالان هتاک تکفيري ـ بعثي و روبهان غربي، هشدار مي‌دهيم که لشگر علي بن ابيطالب(عليه السلام)، بيدارتر و آماده‌تر از گذشته، بر بلنداي انقلاب اسلامي، اردو زده و براي پيکار با شما، کمر همت بسته است.

سربازان خميني کبير، در ايران و لبنان و سوريه و عراق و نيجريه و افغانستان و هزاران کابوس‌گاه شما، به پا خاسته‌اند تا چنان بيني‌تان را به خاک مذلت بسايند که تاريخ، با افتخار، بنويسد: اگر انقلابيان هشت سال در برابر محوري شيطاني ايستادند، اين بار، دنيايي شيطاني را از صفحه روزگار محو کردند و به جاي بنيانهاي دروغ و تزوير و پستي، نهالهاي حقيقت و صداقت و سعادت را غَرْس کردند.

مستضعفان فلسطين!
مظلومان سوريه و عراق!
مسلمانان برمه و آفريقاي مرکزي!
شيعيان پاراچنار!
محرومان نيجريه و آذربايجان و ترکيه!
نااميدان از ليبرال دموکراسي شيطاني!
آب زنيد راه را هين که ...
جيش علي بن ابيطالب، قادمون!


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین