عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۱۰۶۰
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۶
آیت‌الله علوی‌گرگانی:
آیت‌الله علوی‌گرگانی با بیان این‌که «قم باید اسوه همه شهرها باشد» گفت: برای اصلاح کل جامعه باید احکام الهی را در جامعه پیاده کنیم.
عقیق این مرجع تقلید در دیدار شهردار و اعضای ستاد شعبانیه مدیریت شهری قم افزود: باید تسلیم امر الهی باشیم چراکه عدم ‏توجه به این امر موجب عذاب الهی می‌شود.

وی با تاکید بر این‌که «باید بین شهرداری و شورای اسلامی شهر هماهنگی باشد» افزود: باید ببینید که از سال گذشته تا امروز چه میزان در خدمت‌رسانی به مردم موفق بوده‌اید و پیشرفت داشته‌اید و علما و مراجع تقلید هم انتظار دارند که این رشد حاصل شده باشد.

این استاد حوزه علمیه قم اضافه کرد: شهرداری و شورای شهر باید نظرات یکدیگر را مورد توجه قرار دهند چراکه ناهماهنگی‌ها موجب آسیب و مشکل برای مردم می‌شود.

وی با بیان این‌که «قم نه تنها حرم حضرت معصومه(س) بلکه حرم امام عصر(عج) و اهل بیت(ع) است» با تقدیر از خدمات مسئولان مدیریت شهری قم گفت: تلاش‌های خوبی در راستای خدمت‌رسانی به مردم و زائران حرم کریمه اهل بیت (س) انجام شده است.

علوی‌گرگانی ادامه داد: برخورد با مردم و زائران نیز باید توأم با محبت باشد؛ مردم باید با این دید وارد ساختمان شهرداری شوند که در آنجا با گشاده‌رویی با آنها برخورد می‌شود. 

منبع:ایسنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین