عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۷۲۸۰
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۵:۳۲
معرفی کتاب. . .
راز و نیازهایی که در 'توسلات مهدوی' آمده بیانگر سیمای واقعی منتظران آن حضرت است، همچنین دستورالعمل‌هایی برای برقراری ارتباط با امام عصر(ع) ارائه شده و دربردارنده احادیث و آیات مرتبط است.
عقیق: "توسلات مهدوی" شامل دعاها و نجواهای اهل بیت(ع) با امام زمان(عج) و شرح برخی از توسلات به ساحت امام زمان(عج) و مدح و رثای معصومین و خاندان پاک آنان است.

در این کتاب ضمن تمجید از مقام شامخ و ولایت امام عصر عج به تبیین مفهوم برخی از توسلات به درگاه آن حضرت پرداخته شده و دستگیری آن حضرت از بیچارگان توصیف شده است.
نگارنده سپس به توجه ویژه امام زمان به سایر ائمه به ویژه حضرت فاطمه(س) و امام حسین(ع) اشاره کرده و گوشه‏ هایی از فضایل و کرامات معنوی و اخروی ائمه معصوم و برخی از امامزادگان مانند حضرت اباالفضل العباس، حضرت علی‏ اکبر، حضرت مسلم، حضرت زینب(س)، حضرت رقیه، علی اصغر، قاسم بن الحسن و ائمه و دیدگاه ایشان نسبت به امام عصر را منعکس نموده است.
دعاها و راز و نیازهایی که در این کتاب آمده، بیانگر سیمای واقعی منتظران آن حضرت و احساسات و اندیشه‌های آنان است. هم‌چنین در این کتاب دستورالعمل‌هایی برای برقراری ارتباط معنوی با مهدی موعود(عج) ارائه شده و دربردارنده احادیث و آیات مرتبط با ایشان است.
"
توسلات مهدوی" در 14 فصل تنظیم یافته که هر یک از این فصول به یکی از اهل بیت(ع) اختصاص دارد. مولف در این کتاب از منابعی چون غیبت نعمانی، کمال‌الدین تمام‌النعمه، مکیال المکارم و دعاها و زیارت‌های مرتبط با امام زمان(عج) استفاده کرده است.
شایان ذکر است، "توسلات مهدوی" نوشته زمزینانی در شمارگان 3 هزار نسخه، 276 صفحه و با قیمت 3هزار تومان اردیبهشت 88 منتشر شد.


منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین