عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۶۶۲۹
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۶
دبیرکل بنیاد قرآن کریم گفت: احیای فرهنگ فاطمی در دستور کار بنیاد قرآن کریم قرار دارد.

عقیق: حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی حسین‌زاده امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه کتاب فاطمی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با بیان اینکه دانشگاه متولی بحث‌های فرهنگی در کشور است، اظهار کرد: هر چه در دانشگاه‌ها کار انجام دهیم، باز هم کم است.

وی با اشاره به پیام رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در خصوص فرهنگ افزود: قطعا فعالیت‌های فرهنگی باید اساس و مبنای کار ما باشد.

دبیرکل بنیاد قرآن کریم با اشاره به شعار «اقتصاد، و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» تصریح کرد: چون سال را با شهادت و ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) آغاز کردیم، اساس فرهنگ ما فاطمی است.

حسین‌زاده با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم در زمینه فرهنگ فاطمی در کشور فعالیت‌های خوبی انجام دهیم، گفت: بنیاد قرآن در جشنواره «بانوی تسبیح» ورود پیدا کرد و در این زمینه چندین برنامه برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های این جشنواره، احیای فرهنگ فاطمی و دیگر کارش، برگزاری نمایشگاه کتاب فاطمی است؛ چرا که باید دانشجویان دختر در برهه کنونی توجه بیشتری در خصوص فرهنگ حضرت فاطمه زهرا (س) داشته باشند و به خوبی با آن آشنا شوند.

دبیرکل بنیاد قرآن کریم با بیان اینکه در دانشگاه‌ها باید به بحث‌های عقلانی، شعاری و تبلیغی توجه کرد، گفت: بنیاد قرآن امسال در بحث خطبه‌های فدکیه بی بی دو عالم تأکید بیشتری دارد.

حسین‌زاده درخشش کلمات حضرت فاطمه زهرا (س) را در عقلانیت برشمرد و افزود: باید فرهنگ و عقلانیت را در دانشگاه توأم کنیم و قطعا نتیجه خوبی در این زمینه می‌گیریم.

 نمایشگاه کتاب فاطمی با حضور عضو هیئت امنای بنیاد قرآن، دبیرکل بنیاد قرآن، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، مسئولان فرهنگی دانشگاه و جمعی از دانشجویان افتتاح شد.


منبع:فارس

211008

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین